Gott nytt år alla!

Jag har egentligen inte tid skriva nu.. men en liten kortis...

Till all nära o kära, vänner långta borta, vänner på nära håll: Ett riktigt Gott nytt år önskar hela family Franz till er!!

Jag hoppas 2011 blir lite mer rofyllt än 2010 :-)
2010 var ett grymt år på många sätt, vi gifte oss ju för f-n tex :-) men sen har det varit många turer fram o tillbaka och mkt ensamtid och en hel del strul som jag gärna kunnat hoppa över... Fast iofs min livsfilosoi är inte sådan. Jag tycker inte  man ska ångra något i livet. För alla val man gör eller de flesta händelser har ju någotting annat med sig i bagaget för framtiden...
Så hur än 2011 må bli så tror jag att det för med sig något gott till framtiden.. Om inte annat lite visdom och kanske några gråa hår... ha ha..

nejdå 2011 ska bli ett mer harmonsikt år i min lilla kropp hoppas jag! :-)

Jag har redan nu flera små saker att se framemot så 2011 känns som ett kanonår!
Låt bara alla vänner och nära och kära få vara friska och må bra, det är det viktigaste!!

Men men Gott nytt år önskar vi från Davos:



Ibland är det tufft leva ett kringresande liv ;-) (dagar som dessa kunde man stanna borta forever.. men trust me tristessen och bristen på rena kläder börjar göra sig påmind :-)

Nej vet ni nu tänkte jag kila ner till ishallen och förhoppningsvis se killarna vinna hela skiten!!

Heja heja heja!!

Gott nytt år darlings!!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Gott nytt år fina! hälsa familjen från oss

2010-12-31 @ 11:39:51
Postat av: Cicci

Gott nytt år vänner.

Stor kram från Västerås

2011-01-01 @ 06:33:38
Postat av: Anonym

S:Tack desamma fina du! Kommer hem 10e, då är en date på sin plats!! kram



C: desamma söta du! Saknar dig kram

2011-01-03 @ 14:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback