inte hunnit...

Sorry jag har inte hunnit med att skriva...

Det har varit fullspäckat schema sen jag och barnen gjorde entre i sverige. Klappar skulle köpas, saker inhandlas, vänner träffas, mys med familjen. Utgång...
ja vi får reda ut det där bättre sen. Det har iaf varit underbart! Om än mycket så oerhört skönt få vara hemma ett tag oxå...

Troysan hade fått dagisplats från Januari (hemma) , vilket genast rullade igång tankeverksamheten för fullt... Hur gör nu?? Skjuta upp det ca 2 månader om möjligt. (osäkert o mdet hade gått, påga det höga trycket o nån annan hade nog velat ha min plats då) Eller göra om planerna (igen)..
Det slutade med att han kommer skolas in from 10e januari och då kommer jag nog befinna mig på svenska mark i åtminstone tre veckor för att sedan åka mot russia igen (vem vet ev Dubai med, hoppas!!)

Jag har slängt in en ansökan på två kurser till förutom ryskan. Dessa handlar om kost och hälsa. Ett ämne som jag tycker är väldigt intressant och bra för alla att lära sig mer om.

Vi har firat jul x 2 igår. Åt den första (o antagligen sista svenska julmaten för i år). Fått ge bort en julklapp som värmde väldigt gott i hjärtat på båda mig och min man. Det kändes som att den blev väldigt väldigt uppskattad. Vi längtar då iaf :-) Det blev en semesterresa för vår familj tillsammans med familjerna. Det ska bli väldigt väldigt kul!!
Men då inte alla i J's familj kan åka samtidigt så kom min briljante darling på att jag o hans syster skulle få åka på en långweekend till New york i vår!! Fatta så underbart!! Jag hoppas vi kommer kunna åka då. Men blir lite orolig för att kvinnan ska bli instängd i ett hus x antal dagar... (ja ja åka ska vi, blir det så, så får vi ju bara åka innan eller efter)

Vet inte om jag vågar fortsätta men nu har jag fått min 30års present. En jättefin klocka. Åhh jag blev så glad så tårarna brände bakom ögonlocken och sen rullade ner för kinderna.
Egentligen inte för klockan i sig utan för förklaringen varför. Det känns så underbart skönt att veta och känna att , han verkligen förstår och uppskattar det man gör!

Av mamma och pappa fick jag en väldigt välbehövlig julklapp: Två almanackor. Hon var lite less på att se alla mina kludder lappar. JAg erkänner det känns mkt skönt för själen få ordning och reda på allt :-) Japp det var den bästa själaklappen för min yra knopp :-) Våra barn badad i klappar på båda jular, jisses... TAck så jättemycket för allt vår familj fick!!!

Idag fortsätter stressen. Idag har vi massa saker att fixa... Pust jag blir trött av att tänka på det. Packning inför schweiz resan påbörjas 06.00 eller nej innan det för då går första flyget...
Ja man får hoppas på lite avkopplande dagar med god mat och trevligt umgänge!!

Nu frukost sen ska vi brumma mot luleå för att få stressa igång alla måsten!

see you

Kommentarer
Postat av: Cammi

Vilken toppen svensk jul ni verkar ha haft!!! Sa ju att det skulle bli jätteglada! Jag hoppas att Johanna blir instängd för då missar inte jag ett avsnitt men hon får komma ut lagomt så ni kan åka i väg :-) Stressa lungt nu!!! Kram

2010-12-15 @ 11:52:21
Postat av: Cicci

Vilken underbar julklapp ni gav bort. Tänk så härligt att samla alla man tycker om, och bara f¨å umgås och njuta av fint väder. Och du, en New York weekend lät inte heller helt fel, och inte Dubai heller :)



Ska Johans syrra vara i BB? :)

Hoppas ni får det lugnt och skönt nu i Schweiz.

Tänker på er mycket. Stor kram

2010-12-15 @ 17:43:42
Postat av: Anna

God Jul på er, hela familjen!

Kramar från fam. Eriksson-Johansson

2010-12-15 @ 21:34:22
Postat av: Anonym

C: ja det blev kanonbra på alla sätt o vis.. Det enda som var, var väl att trpysan åt lite väl mkt o vaknade med ont i magen ha ha :-)

Ja vi får väl se ;-) mmm kram



C: ja det är liksom sån glädje man vill ge... en resa med alla ger så mkt även för oss. Jag längtar faktiskt! Nej NY blir nog grymt vi måste bara avvakta o se, hon har iaf sökt o brevet lät ruskigt bra och hon skulle passa klockers.. men men NY ska vi till får väl se när bara.. :-)

Ta hand om dig nu fina, hoppas på en liten magbild snart!! innehållet var gode vackert!! saknar dig mer än nånsin nu!

kram



A: men desamma A.E! Får hänga lite i januari sen! stora kramar till er från oss...

2010-12-18 @ 11:34:50
Postat av: Jessica

Det är du allt värd gumman som du sliter och står i.

:) imorn vill jag allt se klockan som jag på något sätt har missat?! Sköt om er nu på våning över så ses vi imorn !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback