läsa saga och smattra i sig lite turkisk peppar...

Idag har vi igen besökt den otroligt niciga brunchen, som dock får en att känna sig aningens onyttig efteråt. Jag tackar min son som blev trött att sitta, så jag hann inte helt med min efterrätt. Tack!

Man är ändå sprängmätt några timamr efteråt. Jag gick genast ut helt själv och traskade runt på de oplogade gatorna. Skönt få lite frisk luft när man är så där uppblåst mätt och dessutom skönt andas lite egen luft så man hör vad man tänker :-)

Nu har jag iaf vågat: Imorgon klockan 15.00 är det jag som sätter mig i frisörstolen här.
wish me good luck :-)

Sen är det tisdag och match och fter det osndag och hemfärd...

Nu är iaf resan till Schweiz bokad. Jag har svurit åt mig själv att vi inte bokat innan, för nu var resan si så där dubbelt så dyr som för några dagar sen, grrrrr... ja ja var bara tvungen ha lite koll på läget först...

Sen har jag suttit här med J's schema och klurat o lurat på när man ska ev åka hem i januari, OM man ska det och när det är bäst med besök... . ja vi får se. Beror lite på om jag kommer in på ryskan oxå...jag har klurat o lurat men som vanligt inte kommit fram till nått, men men russia blir det nog först iaf  kanske...!

Hemma blir nog en rätt hektisk tid. De dagar J är hemma är typ bokade. (lussefirande, julfirande och mys!) Julklappar ska köpas men först måste man veta vad f-n man ska ge bort!, både såna som ska ges bort innan jul och så måste ju kidsen självfallet få med sig några till schweiz..naglar och fransar ska fixas, lite partyumgänge vill jag oxå hinna med. kläder måste funderas ut, packning till schweiz/ryssland måste kluras ut på ett bra sätt (= omöjligt uppdrag) Alltså vi firar både jul och nyår är, lite fina kläder villl man ju ha. Sen är det skidbacken som gäller,varmA kläder både ytter och underplagg. kanske lite shopping, och så bada... kanske försöka med att träna på hotellets gym. Sen ska kläder med för två barn.. skidkläder.. finskor etc.. välling och flaskor, blöjor...
Ja du... hmmm vi tänker inte på det nu tror jag ;-)

men men nu blir det snart filmmys med gubben!
För nu läses det saga för fullt, kämpar att få gumman i säng i vettig tid. Det haqr liksom varit lika med noll med tid för bara mig och Johan så ikväll vore det allt gött få krypa upp i soffan bara vi två! <3!

sköt om er gobitar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback