Nu startar folkfesten...

Vilken skillnad det var idag när vi traskade mot hallen, mycket folk ute och det sjöngs och hejjades. Cafeer och pubar var det mycket folk på.
Japp det kändes lite som att nu börjar festen... Erkänner att jag allt blev sugen få gå in och trängas lite på en en pub..  kul med allt folk!! (jag vet boring utan kamera..)

Första matchen blev iaf vinst! Gött!

Nu väntar middag på kinaresaturangen med de övriga svenskarna.. men känns inte som att vår halvkrassliga dotter orkar med det, märker på humöret hon inte är kry.. men vi får se....

Fattar inte denna teve... är samma filmer två dar i rad... eller aha måste ju såklart vara nån slags filmkanal ,tindra är iaf glad Mamma Mia två dar i rad .. :-)




Kommentarer
Postat av: Cammi

De visade matchen på tv så vi såg Johans match en liten stund innan Luleås drog i gång...och då fick jag och Ellen ut och sparkade kring byn i stället och fick oss en kaffekopp och lite bus :-)

2010-12-26 @ 18:42:43
Postat av: Anonym

aha ok trevligt, jo jag hörde iv var på teve minsann, men vet inte om det bara var här i schweiz men borde ju vara samma sändning ha ha..



Nu ringer vi via skype istället :-)

kram på er!

2010-12-26 @ 18:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback