så går det..

Japp så går det när man skryter på sina barn: Jag berättade så fint när en ryska frågade om min sons hälsa att han aldrig typ är sjuk... (hon frågade tydligen pga ett annat barn varit rätt hostigt)

Tji fick jag!! I natt var det mkt hostande och ikväll efter middagen kände jag att skruttisen var varm, jadå, lite feber på det och timingen är fulländad .. Ja ja han är då pigg och glad ändå... måste kila till aspoteket (igen imorrn) och köpa lite febernedsättande till honom. (svär inombords över hur jag kunde glömma det!! En ynka hittade jag.. , byttte neccecär och då föll det mellan stolarna!!, )
Hostmedicinen verkar göra sitt iaf, inget hostande än. Peppar peppar ta i trä!!

Nu ska vi zappa vidare på teven och se om man kan hitta nån  odubbad serie/film att kika på ....

ciao ciao....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback