ännu sjukstuga..

Åhh less på denna förkylning.. värst på nätterna o mornarna på dagarna är det ju helt  ok...

Nåja idag blir mission, apoteket o affären..
Igår var jag o köpte en lunta med frimärken o handlade lite samtidigt, tyckte det blev ovanligt billigt o inser när jag kom hem att han bara tog betalat för 5 frimärken, tji fick han , även om jag fick lite dåligt samvete :-)

Sen i em tror jag vi ska lifta med min mor då hon jobbar här o vi ska hätma ut vår kärra i gammelstad..

Imorrn har planen sen ett bra tag tillbaka varit att åka till pajala bo på hotell äta gott,  bada vedtunna, köra skoter mm.. Men jag kände igår att det funkar liksom inte. Jag orkar helt enkelt inte, det känns lite surt , men inget kul åka om man ändå inte är i form. Dessutom sover Troy svindåligt på nätterna nu av sin hosta. Tror jag ska pröva ha han i vår säng från när han vakanr första ggn i natt. för när jag tar öer han vid 5 så sover han ju i ett utan att vakna hos mig till 8-9. Fast jag är lite rödd för det oxå. JAg vill ju så gärna så mkt som möjligt ha sängen för mig själv på natten... så där på morgonkvisten gör det inget men kan bli trångt på nätterna..

Han har ju även fått utskrivet bricanyl om så behövs, får väl testa det så han kanske hostar mindre på natten iaf o på så sätt kan sova bättre.. fast jag känner mig lite kluven där..ähh vi kör på rikligt med vätska näsdroppar, högt under huvudet o mammas säng först..


Kommentarer
Postat av: Cammi

Tänk på att ge bricanyl en stund innan han ska sova för de kan bli väldigt pigga av den :-)



Vi har ju fortfarande Thilde i våran säng ;-) Eller igen kanske jag ska säga för när Ellen fick flytta in i hennes rum så kan inte Thilde sova i sin säng nå mer. Men hellre Thilde i våran säng än en Ellen som vaknar så fort vi vänder oss :-) Snart har de egna rum, längtar! Fast då har vi väl en ny lillskrutt i sängen! :-)

2010-02-19 @ 11:09:56
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

fin blogg :D

Postat av: Anonym

C: ja precis.. ha ha segt när de inte sover, jag behöver sova ajälv.. Åhh vad härligt, vad ni fixar o donar, msåte verkligen komma ut till er snart!!! hehe jo risken är ju det men vad mys. JAg får lite ont i hjärtat av att tänka jag kanske inte får ha nån mer liten bebis hos mig..



kram

2010-02-21 @ 09:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback