..

Allra först vill jag säga. VÄLKOMMEN TILL VÄRLDEN LILLA ELIN!!,  igår föddes en antagligen makalöst liten söt tös till världen..ska bli spännande få se henne så småningom o höra om hur allt gått. Åhh jag myser så jag ryser!

för övrigt så börjar det bli långgrandigt det här:
Förkyld själv o hostig son = Minimalt med sömn på nätterna..

Idag gled gubbz iväg mot norra norra norra delen av landet för att spela sin uthomhusmatch mm mm De skulel tydligen äta lunch på ishotellet nån av dagarna, vill oxå, har ännu inte varit där.. Men man kan ju säga som så det har maximalt otur med vädret för matchen ,el inte maximalt det är ju uppehåll o inte blåsigt men -25 grader, sjukt kallt!!! (oj då lsäte precis det varit -38 på pajala flygplats imorse... sjukt kallt brrrr... OM det är såå kallt ka man ens spela då?? )


Gumman är i sitt esse nu o njuter framför reprisen av mellon, såg aldfrig i lördags så nu njuter hon, dansar o sjunger, klappar o hejjar, söta unge!

JAgh ar varit så trött att jag 2 kvällar nu somnat när jag lagt tindra vid 8. Så nu hopaps jag att mina barn ska sova bra när J är borta annars lär jag vara helt knäckt. Johan har tagit första delen av nätterna oftast nu o jag har tagit över vid 4-5 tiden...

Vad ska man mer bubbla om, jo lördagen var trevlig. Blev lite vin med ladiesen o grabbanra lirade poker i rummet brevid.. en trevlig kcäll, men icket vad min sömnbrist eg behövde, El jo ibland är det jsut avbrott från det som kan vara bra..

Är bjuden på tjejfest 2 nästkommande lördagar, kul! Måste verklgien bli frisk bara! Sen 3 e helgen kommer ju Anna hit oj vad skoj!!!

Just ja fick ett så bra frank wagner tips idag (ja ja jag vet Joel K heter han ju, men för mig är han frank..ha ha) så det ska jag förhoppnignsvis se på när ungarna somnat ikväll!

Puss p åer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback