..

Vet inte vad jag är på för humör idag, satt o kikade tillbaka i bloggen från tiden i götet o gud vad jag trivdes i vårt gula lilla kedjehus i det gröna fina området utanför götet... kikade även från våren/somrarna i linkan.. ohh jisses jag blir som nästan lite tårögd. Känns som konstigt liksom haft sitt liv där i nästan 3 år o nu är det liksom inte så. JAg läste om när fulbloggadet från jobbet o skulle cykla hem.. Jag tror ju det är där skon klämmer lite. Jag längtar inombords efter att jobba igen .Jag älskar självfallet vara hemma med troy men jag har liksom varit hemma så mkt.. ja ja.. jag har bara en sån här grubbleri dag.. Ni vet såna man har ibland.. o för min del handlar det väl om att det är en sån säsong igen.. en sån där då jag på förhand inte kan säga nått. För tar jag ut nått i förskott blir det bara jobbigt ställa in sig på annat...  Fast som jag tidigare sagt så känns det som att det blir bra vilket som. Det 'r sååå gott bo hemma, men just idag kräks jag på alla deras bortadagar o nätter o längtar efter den tidiga våren!

JAg hittade iaf ett gammalt klipp.. tänk lillan att hon varit så liten..

http://www.youtube.com/watch?v=7hyv3Frfdv4

Kommentarer
Postat av: Cicci

Åh sötis Tindra :) sånt härligt skratt hon har i filmen.

Förstår att du saknar Götet och erat lilla kedjehus. Det var så mysigt och Göteborg som stad är ju lovely.

Jag vill också ha sommar, sol och mysiga resor.

Så trött på vintern nu.

kram

2010-02-21 @ 14:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback