..

Är huvudet dumt får kroppen lida?!
Nej skojar du.. det stämmer verkligen!!
Kan ju säga att just nu vill jag bara sova sova sova.. men J är på träning o här är det barbie film o allmänt gnäll som gäller så det är bara på med mammasmilet o hjälpa till..

Men satan i gatan vad trevligt det var igår.. fast satan i gatan M så där mkt vin behöver vi inte :-)

nåja  idag blir en lugn dag o jag kan säga som så jag är sååå glad det är final idag. Bara för att sen äe hockeyn över o ajg får tillbaka min vanliga teve...

 

puss puss  puss på er


Kommentarer
Postat av: Lotta Lkpg

Jobbigt.. Men det går ju över ;-)



För övrigt har jag hört talas om ett riktigt fint mål igår :-)

Postat av: Anonym

jo nu är det bra igen ;-)



JApp det var grejjer det, men gaaaah lite väl tight kring strecket nu fy fabian...



kram

2010-03-03 @ 08:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback