förträffligt härliga dagar!

Det är helt sjukt vad fort tiden har gått. O vad trevligt vi haft!

Jag hade velat stanna längre (fast hade nog saknat ihjäl mig efter skruttisarna då)

Ledigheten har spenderats i fjällen. Efter en lååååååång bilfärd anlände vi på natten o besvikelsen vi kände när vi kom fram gick inte att ta miste på. Liksomvad är det här, vad är det för ställe? Nämligen kolsvart o mörkt o tyst. Men när man vaknade på morgonen klev upp o kiakde ut genom våra stora fönster i stugan så var dem tankarna som bortblåsta. Det var såååå fint!

Det första som hände var nog det allra närmsta nära döden upplevelse jag haft. Fast på ett roligt sätt. Jag har nog aldrig skrattat så mycket samtidigt som jag liksom fan eg kunat slå ihjäl mig själv.  Jag vet inte om ni minns infon om kittelfjäll som jag la upp. Ni vet det där om att kittel var liksom inget för nybörjare utan extremåkernas backar.. HMM här kommer  dumma lilla jag som ¨åkt i pullinki typ en gång o ska ge mig på detta.. Ja ja jag o linda hade en rolig förmiddag men så mkt åka blev det inte för henne.. Men hon fick iaf bevittna mig göra den ena blunderna efter den andra. JAg tror nämligen på fullaste allvar jag lyckades med typ allt man kan göra i backen. Typ fast i liften med ryggan när vi kom upp för backen (tack o lov släppte det ha ha) , köra in i ett träd, snarare backa/glida in i ett träd.. föröska vända uppåt i backen (smart jenny.. du glider ju liksom neråt då, vilken syn..) kana typ 50meter på magen.. ja you name it i did it.. Jag blev så nervös efter en bit så vi fick sätta oss ner o pausa o skratta av oss lite.. Oj så mina ben skakade.. Men jag hade inte velat vara utan det.. fan så kul jag hade ha ha...

Sen blev det lunch på hotellet o efter det mys i en annan stuga o så lite skoteåkning, där det kördes fast typ 100 ggr.. men jättemys ändå! Dan efter med skpteråkning var helt magnifik måste jag säga. Det var sååå vackert med fjällen omkring sig o vilket väder vi haft kanon!  Det har helt enkelt varit en toppen resa för mig o gubben!

Jag hoppas jag ska kunna bjuda er på lite bilder senare!

Dock fick både jag o johan ögoninflammation, mindre kul. Jag hoppas o ber att ungarna inte ska få det igen..Men det är redan bättre dock klibbade ögonen igen totalt i natt.. blää...

Idag blire bara mys, soffhäng o inga stora utsvävningar det orkas inte med..

Dock skulle jag vilja mysa i biomörkret snart el förhoppningsvis mera skratta. Jag skulle vilja gå o se på farsan filmen...

men men nu dags att kila vidare
see u


Kommentarer
Postat av: Susanne

härligt! Kul att spana in bilderna på febban :)

Kram

2010-02-16 @ 14:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback