hmm konstigt det här..

Känner mig lite som Alfons åberg:
"Jag ska bara"

För så är det.. Jag ska bara göra det o göra det.. Men vips av nån konstig anledning så hamnar jag på olika sidor som har med bröllop att göra, hmm det är konstigt det här ;-)

Ja ja nu drar iv till fjällen snart, eller i kväll aif, o det ska det inte tänkas på fina klänningar, blommor eller annat som har med det att göra nej ni då ska det åkas, skrattas hmm drickas, äta  o ha jävligt allmänt jävligt skoj!

Nu får ni lära er en ny sång. Jag blivit påtvingad att lära mig den av mina för helgen stugkamrat L.

det är grand Hotel med barbados, lyssna o njut ha ha.. o så hör ni 2 lite smålulliga brudar skråla för full hals, 2 andra nötter sitta i bastun med sian bira.. Japp så får det bli :-)

http://www.youtube.com/watch?v=YASwatwR3L8

Andra låtar som ska skrålas på är bla : Meet me half way- Black eyed peas
              Singel ladies- Beyonce
              Sexy bitch- David Guetta akon mfl
              Sex on fire- Kingd of leon (fast eg min egen monchici ,yummie)
oj oj varvas med bland anant:               kom hem- barbados
                     fångad av en stormvind- carola
                     Sanna vänner- carola (mina carola favvis ha ha)
                     Don't stop believing -The journey
                       flera cascada låtar
                     I gotta feeeling- Black eyed peas

Rätt bra playlist om jag får säga det själv ha ha...


Undrar vilken låt som man kommer accocisera med kittel sen??
För visst är det så jag har flera låtar som är klockrena accosiationer med olika saker bland annat:

I'm yours = Självfallet nyår i linkan när J körde denna på repeat, grymt roligt nyår!
För kärlekens skull= familjen flowers wedding
Dancing in the dark= Min Anna, gråtande o skrattande om vartannat på dansgovlet..
Daning on the celing= Kallis visby med Sabina för 1000år sedan
Du bara du= man hör den aldrig ,men om så är det självfallet mina brudar: http://www.youtube.com/watch?v=K0EyGeHxVgE (här utförd av våra faddrar..)

Har ni tänkt på hur det är med låtar man kan höra nån jättegammal låt o helt plötsligt så får man bara goosbumps över hela kroppen o är nån helt annanstans. I love music!! Även om den kan göra en sjukt ledsen oxå!

Nu dags hoppa i kläderna o ta det obligatoriska morgon kaffet på snöis!





Kommentarer
Postat av: Egirl

Grand Hotel med Barbados.. det är grejer det!!! Jag gillar den låten!! Såg dom live på statt i Piteå, jag stod längst fram och flirtade med gitaristen :-) haha

2010-02-11 @ 13:07:51
Postat av: Cammi

Man har verkligen mycket minnen till speciella låtar...lugna favoriter ska man ju aldrig slå i gång för då blir man deprimerad för det är typiska såna där låtar som man slog på när man var nere! Har hur många lugn låtar som helst som bara gör mig ledsen...nåja, tur man har gått vidare och kan undvika att slå i gång den sorts musik om man vill! :-)



Ha det superskoj nu!!! Drick och sjung lite för mig också, jag har mycket att ta igen till sommaren känner jag! :-)

2010-02-11 @ 13:39:42
Postat av: Anonym

Erran tänk att jag faktiskt nästan försto det :-) JAg var skeptiskt först men nu nynnar jag på den hela tiden ha ha



C: mmm verkligen, ja du det finns många ville inte skriva upp de som gör en eldsen, nej fy nu tänker vi på dem roliga stunderna, kan inte komma på nån spec låt för oss.. men så många rolgia stunder ändå.. som getingboet, eller johans bad efter pokern, stefans vurpa med skotern.. mm mm mm



Ja i sommar vännen skålar vi ;-)

2010-02-11 @ 15:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback