hmm

Det känns som att min lilla lugna son håller på att bli en busunge...

Han far runt i sin gåstol med en väldans fart o ser nöjdare än nöjdast ut när han f¨r tag i saker... På morgonen har han hunnit välta tindras keybord (i plast).. nästa dra ner hennes dator, få tag i sladden till  brödrosten, att han ens hittade sig in till det skåpet förvånas jag ännu av.. ja du han åker runt med det enao  det tredje o när man tittar på han o säger "busunge" så skrattar han så det står härliga till... Ja ni vet ett dånt här fånigt " Nu blir mamma rörd moment"

Han njuter nog lite nu när han får glida in i sin cabriolet i tindras rum o upptäcka o ja allt annat oxå, annars har han ju nån som gärna är med han o på han, vilket han oxå trivs med.. men man ser han är lite extra busig nu när han får vara hemma själv i lugn o ro..

Själv har jag rensat vårt köksskåpet som liksom allt varit i, det har alltid låtit så här när man säkt något: Men det är i skåpet brevid fläkten.. SÅ nu ahrj ag gjrot ett hästjobb där. Men hittade lite bra sasker oxå som varit borta..
hmm lite sent nu men extra nycklarna till ktm'en .. garantin till johans trasiga mobil.. etc etc...

Känns som jag hunnit med mkt idag, fast klockan är så lite. (fast som vanlgit inget som syns men det känns iaf..)Good work jenny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback