ingen lust..

Som ni kanske märkt har jag för närvanade ingen riktig blogglust..
eller egentligen finner jag inte riktigt tid för det..

Men jag ska la bättra mig, ska lägga upp en fin bild senare idag tror jag om jag hinner..
Är ju så tråkigt blogga när jag inte har en kamera... 

sen fnns det lite andra saker jag stör mig på oxå ang bloggandet, men orkar inte dra det nu...

vad här hänt sen sist då. Ja vad ska man säga Mycket och ingenting. Har ju minne som en guldfisk så hur ska jag komma ihåg det egentligen?? :-)

Igår var vi iaf på sminkning o fotografering, kul få bli fotad så där, o sminkad såklart, tog lite väl lång tid bara, hade nog tagit in för många grupper på samma tid kände jag.. men absolut en rolig grej.. vad kul med de olika poserna, vad fan vissa kändes ju som att man höll på att sitta på toa o andra liksom som att man var agda 85, inte direkt som man brukar visa upp sig för kameran... så det var kul!

men men nu dags klä på sig o börja lördagen..



Kommentarer
Postat av: Sanna

En tjusig, blivande FRU (!), som dig framför kameran kan ju bara inte bli fel. Snyggo!



Ha en trevlig helg!

kram

2010-02-27 @ 11:12:10
Postat av: Anonym

Tack så mkt ha ha jo du det kan bli mkt fel men nån gång ska man väl lycas lura kameran... ;-)



kram på er vännen!

desamma hoppas ni får en superduper helg!

2010-02-27 @ 16:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback