kom på..

Nu när jag satt o kikade runt på andra bloggar insåg jag att jag glömt skriva ett ord som det flesta nämnt på ett eller annat sätt nämligen:

OS

Så där ja nu var det ämnet avklarat ;-)


Nejrå men jagh ar sett ovanlgit lite i år, helt enkelt för trött för att ha orkat, jag såg anjas hemska krash fy bubblarns, vad läskigt... Men så stort av henne åka igår igen. (se sov jag ju när det väl blev brons) Såg Kallas guld o tårarna sprutade, Sov när ferry tog guld.. Såg damernas skidskytte igår synd om helen... Ja nu räcker det med os för min del...
men lär väl bli hockey ikväll.. skulle eg igår se på canada -norge ingen spännande match o jag sket eg i canada jag ville se på kung Thore.. men jag sov ha ha..

så där ja... ämnet OS avklarat för ett tag...

Just ja en sak till jag beundrar våra skidåkare ännu mera nu efter att ha sett hur dem far fram, för i mina ögon är det dne tråkigaste sporten ever (sorra A.E o E.. men jag är ju ännu mer impade av er nu !!)

Kommentarer
Postat av: Cicci

OS ja, så himla kul att de sänder typ allt. Vi har också kollat på Norge för att se Thore, haha. Synd att de förlorar.

Anjas krasch.. såg ut som att hon skulle dö ju. Hemskt otäckt. Måste ju vara en livsfarlig sport.



Hoppas du kryar på dig gumman och att lille Troysan snart slipper hosta.

missyou.

2010-02-19 @ 11:24:46
Postat av: Erran

Hihi, fick en jättefin inbjudan på posten idag :-) Nice!

2010-02-19 @ 16:27:17
Postat av: Anonym

C:joo det är lite synd.. JA fyy sjutton den krashen var inte kul alltså!

Ja du desamma vännen du har ju varit i dålig form riktigt länge nu! Stackare! miss u 2 kram



E: perffekt snigelposten funakr ännu alltså :-) jävligt snabba sniglar må jag säga hehe

2010-02-21 @ 09:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback