-33

You heard me. minus fucking 33 grader kallt...helt sjukt... brrrrrr

Är dålig på att skriva nått kul o kommer typ aldrig ihåg ens vad man sysslat med. JAg för närvarande känner jag mig virrigare än virrigast... Svårt nog komma ihåg vad man heter typ...


Jag gjorde iaf comeback på gymmet i förrgår satans vad skönt! Inte så mkt till val då det är så här himla kallt, man orkar ju inte gå ut o promma då.. Men det var grymt skönt o I like the feeelig av att ännu ha träningsvärk i armarna mina, nice! Ska dit idag med, får se om jag hinner på IW el om jag gymmar lite bara... Skulle även vilja hinna förbi rusta o köpa mig min boll o hantlar nu. Så man kan köra hemma, svårt ta sig iväg så mkt som man vill då grabzen är borta bra mkt..
 Jag tänkte när jag var på gymmet igår att nu ska jag inte sätta upp så höga mål. Jag har en lätt tendens att göra det. För jag mår så sjukt bra när jag är o tränar I love that feeeling verkligen. O helst skulle jag vilja kunna göra som ett tag i linkan träna 4-5ggr i veckan. Men jag får inse att min tid o ork kanske inte räcker till, men får jag lite stuff hemma så är det ju inte så farligt...  Huvudsaken jag tar mig iväg ibland så äre fine o prommar...


Igår var vi iaf o kikade innebandy, kul även om fel lag vann... Sen hängde vi lite på hultet o så sen lite med E & J var nice.. J blev dock influerad av det ena o det andra ha ha...Ja ja trevliga prickar det där iaf!

Så surigt kameran är sönder, jag blir så lack på det, men har liksom inte moneysar till det nu...

men men nu lunchtime snart

see ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback