att..

att jag vill - sova men det känns liiite tidigt
att jag har - smutsiga byxor, men skinande rent hår ha ha
att min senaste kyss - var imorse
att jag lyssnar mycket på - fina låtar för tillfället
att jag funderar på - dagen med stort D.. samt vad jag ska packa imorrn
att jag pratar – för mycket ibland ha ha
att jag inte gillar – falskhet
att min första riktiga kyss – var i en lekpark, ,fastj ag var ju inte så liten att jag lekte i lekparken än egentligen
att jag avskyr när folk snackar - skit! Pratar om sånt de inte har en aning o
att kärlek är –  fan det bästa som finns!
att jag gillar – godis i alla de former 
att jag alltid kommer att – vara virrig o impulsiv
att jag är förälskad i – my man
att sist jag grät var – ja imorse skrattade jag så tårarna sprutade
att min mobiltelefon är – bra ,men börjar spela lite stämningsfull musik nör den känner för det.. 
att när jag vaknar på morgonen – tänker jag oftast på när jag ska få gå o sova igen..
att innan jag går och lägger mig – bråkar vi lite  nästan varje kväll om favoritkudden
att idag har jag – varit bakis
att jag just nu tänker på - att jag skulle vilja gosa ner under täcket o se en bra film
att i kväll ska jag – göra just ovanstående mening
att i morgon kommer jag – träffa min goa vän! Ska bli så mys!
att jag hoppas –  att veckan blir mysog o trevlig o att dagen D blir fin
att jag verkligen vill- fortsätta Älska livet, familjen o vännerna!

 


Kommentarer
Postat av: Linda

du är UNDERBAR!!!!!!

2010-02-01 @ 10:33:52
Postat av: Sanna

Flyg försiktigt, ha det TOPPEN i Västerås och pussa lite på Cicci från mig också!!!



Mys, gosa och ha det bäst!

Kram från Sannisen.

2010-02-01 @ 11:25:17
Postat av: caroline

Grattis gumman! Zacke hälsar också, vi satt och läste tidningenextra igår, vilken romantisk man du har! Hoppas allt är bra med er. puss

Postat av: Anonym

L: Du med!! Puss (troysan fick oxå i ögonen skulle sett igår kväll, men redan bättrew pust.. hoppas doggelito oxå mår bättre! Love u!



S: I will! Hoppas ni oxå har det toppen o kommer ni på att ni vill vara riktigt impulsiva så blir ingen gladare än jag :-) Kram



C: Tack så mkt vännen! Hälsa tillbaka! Ha ha.. skenet bedrar ju egentligen.. det är liksom all or nothing ,men jag kan ju inte säga jag itne tycker om de gångerna han går all in :-) Hoppas desamma o att du trivs i linkan o med nya jobbet!

kram

2010-02-02 @ 10:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback