dags nu..

Nu tycker jag fanimej det är dags få veta OM/när det är ledigt under os uppehållet. Får hela tiden veta fler o flera lag som vet o de flesta är ledig ca 6-7 dar. Många har bokat in en resa..

Jag vill oxå..Göra nått iaf!! så nu är det ju inte länge kvar, kan väl inte vara så svårt få fingrarna ur o säga det. el beror det kanske på hur det går för de,. Jäkla bulls-it i sånt fall

Planering lilla plommet planering (el hur det nu var ni brukade säga... ha ha).

Det är grymt skönt bo hemma men  näer det kommer till såna här saker så kan jag bara bli less ibland. Få se nu var det inte andra värden som var viktiga här: ja men visa det då, lite framförhållning tack! o hemskt gärna ett fikarum.

Ha ha vilken jäkla gnällkärring jag ser ut som nu igen.. Men det där är saker jag bara blir så oerhört frustrerad över. För det känns liksom lite basic, men  verka vara jävligt svårt ändå... Jag är eg  på prima humör. Idag kommer älskling hem wiiiihooooo. Tindra ska på bio med mommo o moffa är sååå glad! JAg har fått sova  såååå länge, (behövdes!!!!). Vi ska äta smörgåstårta hos päronen ikväll mums. Sen hem o mysa o se wallander... JA idag är en bra dag...
" idag är det bara du o jag, idag är det bara vi två. ..... o kärleken förde oss samman..." (det är inte bara vi 2, men det känns som så..) Min darling kommer o jag blir varm i hjärtat!
Jag är så otroligt glad, jag är lycklig. Idag vill jag pussa hela världen...
Tack för att jag fick sova!!!


Stort Smack på er alla!! (ja förutom ni som sköter planering o fikarumssaken ha ha)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hoppas de får lite ledig vännen, så ni kan hitta på något roligt tillsammans hela familjen.

Saknar er.

puss

2010-01-07 @ 09:20:44
Postat av: Anonym

ja det hoppas vi med!!



miss u 2 stora kramar

2010-01-09 @ 10:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback