...

Nyårsafton igår... KUL!!
Den firades på ett riktigt trevligt sätt: med goa vänner, go mat, lite lekar o ja några glas vin, hmmm några glas för mkt kan jag ju känna så här dan efter...
Men det var en jättetrevlig tillställning verkligen!!!

Muisktävling sög man ju på: alltså jag är så dålig på just det där med en låt o så vilken film den hör till...
Ja men just ja det roligaste var ändå.. uppdragen vi hade under tallrikarna på middagen.. Mitt uppdrag var: Drick ur din bordsgranne till vänsters glas minst 2ggr under middan... Till saken hör att jag satt brevid en kille jag aldrig nånsin träffat tidigare så det kändes ju måttligt pinsamt dyka in i hans glas 2 ggr ha ha....

Min kamera verar ha kappsejsat o gett upp... hade den inte kunnat göra det innan jul så man kunnat önska sig en av tomten...

Har varit ute på en prommis i den 13 minusgradiga kylan,men det var skönt..Ikväll blire det nog en tidig  kväll, måste ju först bara se  hur det gått för bönderna...
Hörde förresten att familjen annorlunda börjar snart igen vad kul!


Jag har bestämt mig för 2 viktiga saker o båda känns sjukt bra!

Det ena handlar om just alkohol.Jag har bestämt mig för att verkligen börja dricka med måtta, är ju som roligast då.. Känns skönt i hjärtat!

Det andra handlar om en sak jag funderat på under eg flera år, av o till.. Avfärdat ibland men ständigt återkommit i mitt huvud. Nu har jag tagit ett beslut o det känns jättebra. Ja det är det jag vill, så det ska ske antingen i juni el så aug/sep. Måste vänta ett tag dels för att jag vill komma i min vanliga form först o även för att jag ska vänta tills troy inte behvs bäras lika mkt el så just innan J's semster..  Men även det beslutet känns skönt att ha fattat.. Ja 2 stenar fallit från mitt bröst...


Imorrn ska jag o ungarna in till stan när j ska vila innan matchen. Måste köpa present till Sara som har sitt namngivnignskalas på söndag o så måste jag ha mig nya tights något anant ska vi väl inte göra. Ja vi kanske smiterr förbi bibblan för tindras skull...
sen är e ju match imorrn kväll då sak brorsan följa med, det hade jag ju lovat han sen länge, men nära glömma det mitt minne ni vet...Hopppas hoppas på vinst imorrn...



Hoppas även ni andra hade ett fint slutet på 2009 o att det nya året blir ett fint o bra år!

(Tycker lite synd om en vän,stackarn blev sjuk mitt på nyåresafton.. fiii bubblarns, inte kul hoppas hon är bättre idag! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback