...

Om det var armarna som värkte igår så är det rumpan so mdet värkre mest i idag, Nice feeeling ha ha...

Igår vare hockey oxå, så jäkla sur förlust, förstår ni 3-3 o så blire 4-3 när det är 30sek kvar.. inte kul!J var väl ok ,men inte mer.. Det är en sak som är synd när man spelat grymt bra ett tag...Jooo då ökar kraven till max o man förväntas prestera så varje match, riktigt så gåre ju inte till...

En sak som jag tyckte var lite störig var när klacken ropade:" P.L ska bäras ut på bår" gång på gång... (att det ropas  att nån är ett svin o grejjer det är mera sånt man liksom får taäven om det inte är så fint heller..)
Det kändes  lite too much!! För att en spelare får bäras ut på bår är aldrig skoj o det är inte  nice ropa så. Mitt hjärta stannar alltid en liten sekund tills man ser personen röra på sig o det är ju väldigt sällan det är nån större fara, men tanken komemr alltid "tänk om".  Det sjukaste var ändå när den där killen fick hjärtstopp o den andra klacken ropat "låt han dö" el nått i den stilen, sjukt!!
Jag menar inte att inte klackarna gör ett bra jobb, absolut inte, herregud hur vore det i hallen utan dem:Stendött! TAck för att dem finns!!! O jag kan förstå det blir typ stora mängder adrenalin som pumpar tillsammans, men vissa saker känns inte ok att skrika, det är min åsikt!

Igår satt jag ett tag med några andra vänner, ha ha dem måste ju trott jag varit lite smått crazy o ändå så var jag lugn då ha ha.. JAg lever mig in o hejjar massor när jag är på match utan bara, fan man blir ju nervös så är det bara :-)


Nu till nått annat, fan jag babblar hockey, inte mening det heller...

Min lillskrutt blir snart 5 månader, kan ni förstå??? Det kan inte jag. Det är helt sjukt hur fort tiden gått.. Jag ser ännu min gula lilla känguruunge ligga här hemma i sin spjälsäng o se ut såååå liten... men nu är han ju stor stor stor....
o min andra tös, fyller snart 5 år o tjatar om sitt princesskalas!, Det om nått är sjukt, redan 5 år, vart har tiden tagit vägen. Det käns verkligen som nyss jag o Cicci gick från bilarna vid scandinavium med en liten tultande Tindra med oss... men det är ju länge sen nu...

JAg längtar till nästa vecka, då är allt som vanligt igen. Då börjar vardagen igen! Skönt!

Idag blire att brumma ut o umgås med en go familj, ungarna får leka, hmm j kanske inte troysan så mkt då :-) men övriga o vi får surra skit o ha trevligt! men först äta lite här hos morsan o sen lite ärenden o efter det betala funky K-z som börjar på söndag igen..

see ya

Kommentarer
Postat av: Cicci

Åh... 5 månader och jag har fortfarande inte träffat honom. Usch vad tiden går snabbt. :(

Men, jag ska göra mitt bästa för att ha råd att hälsa på er.

Ja gud, tänkt när vi gick där utanför scandinavium med Tindra mellan oss. Vi lyfte henne sådär roligt, hihi. Då var hon inte stor. Men nu.. 5 år, ojoj. Förstår att hon önskar sig ett prinsesskalas:)

Trist med förlust igår, jag hade spelat 15 kr på Luleå, haha. Tur att jag inte förlorar några stora pengar.

VIK spelar ikväll mot Mora och i det läget som VIK befinner sig, är inget annat än en vinst att tala om. hoppas

Ha en mysig kväll och helg vännen.

Saknar er

2010-01-08 @ 13:11:56
Postat av: Anonym

JA visst gör den...

Ja ännen du kommer Om o när du kan ,känner du vill o har tid, lust. Vi finns ju här det vet du!!



JAg var som sugen åka neråt nu till helgen när J ska på roadtrip, men tyvärr hade jag ingen barnvakt till T då, plus att kassan typ är tom :-( men hoppas på snart!



Ja gud ja tänk det känns som nyss men var sååå länge sen.. Ja jg minns bara hennes sån där gråa bondelid lurvjacka o tultiga steg..



Hoppas hoppas vik vann!! håller tummarna för dem!!!



desamma, stora kramar!!

2010-01-09 @ 10:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback