...

Blir nog inga utsvävningar ikväll... Det orkar man nog inte med...

Men mycket möjligt det blir vinmys hemma, soft o nice! Hade gärna bokat barren oxå men antar den redan är bokad en lördag kväll spec i denna kyla....

Såg att det var -26 i linkan, kan ju inte hänt ofta.... Stackarna de måste nog hålla på att frysa ihjäl nu. Tror vi hade -24 om jag inte såg fel, var ju i nattmössan när jag tittade...

Har varit en sån här lagomt mysig natt igen, en sån där när man står o matar Troy o verkligen planerar om hela sin dag o allt det handlar om är att SOVA: typ jag ställer in träningen sover istället, gör inte det, sover istället ha ha... men nu är man vaken så är klart jag inte ska det. Nej här ska det frisläppas endorfiner!!

Imorrn blire det mkt häftipga, spännande, roliga, trevliga äventyret: Mission Storstädning... Mmmm jag längtar redan, bläääää jag hatar verkligen att städa, (så man vet aldrig, kanske inte blir imorrn det ser vi ju ha ha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback