..

Hmmm det blev ingen storstädnignsdag igår... vet ni det innebär:

Jo tack, FAN skit är kvar tills idag! Bläää jag sitter verkligen här o laddar för att orka med skiten, jag hatar att städa, men jag älskar doften v nystädat.. sååå hmmm får väl försöka visualisera den framför mig när jag går omkring o cleanar lite här i vårt äckliga hem...

Den stående frasen av min sambo igår var: "Det måste bero på vinet" ha ha sötis mådde inte så bra. O visst det berodde säkert på vinet, men inte pga druvan som han säkert ville få fram utan antagligen pga antalet glas ha ha...

För det blev ändå lite myspys galej efter matchen, lite häng hos goda vänner, massa surr , killarna lirade poker vi satt o surrade om allt möjlgit, Sen gick jag o en gogumma ut en sväng även det var nice..

Just ja, oj oj big things has happened.. Jag för er vanliga andra dödliga så är det nog en fis i rymden men för mig är det en stor sak i jennyhistorien: Japp. Det flesta av er vet ju vid det här laget att jag hatar  elller vänta nu HATAR att springa... Alltså verkligen dislike it... För att förtydliga detta så kan vi ju dra historien om min o Johans första sommar tillsammans, den sommaren var han lite seg med sommarträningen (händer aldrig nu, vad fan han får ju typ kryp i benen av en ledig dag, ....) Jag tänkte va fan man får väl offra sig o vara snäll o tänkte nog dessutom nykär som man var att tom det kan säkert vara kul. Så jag sa till J för att få ut han i löpspåret att vi springer tillsammans: Hmmm det gick inget vidare, vi hann inte långt, alltså INTE långt kanske några hundra meter, då bryter jag ihop o börjar grina, Ur gråten  harklar jag fram, Jag haaaatar att springa... O mygg helveten var det oxå... J kan inte annat än skratta o springer vidare själv. Jag GÅR tillbaka o väntar på han... JA ja ut i löpspåret kom han ju iaf :-)

Men men igår sprang jag 15 min på löpbandet, jag har liksom aldrig ens nämnts prova eftersom I hate it, men jag hade lätt kunnat springa 20-25 min men jag ville inte förta den där bra känslan o åter få det till nått riktigt hemskt. För hör o häpna jag sprang 15 minuter o tyckte det var rätt ok..ha ha ha.. Som sagt igen big deal för er övriga, men för mig en satans stor grej ha ha...
O träningsvärk fick jag även denna gång, åååhhhh sååå skönt ha ha...

Idag blire nog spinning activio...

Det finns en sak med träningen som jag inte tycker om... Att jag alltså önskar mig resultat lite för snabbt, jag blir som så inne i det att jag fokuserar för mkt på kroppen.. o jag blir arg på mig själv över en del tankar som kommer över mig. Liksom istället för att känna  wow nu kan jag unna mig det här goda fikat tex så får jag liksom världens mega ångest över det ibland... men jag vet ju om det o blir arg på mig själv varje gång en sån tanke dyker upp...   Däremot så är det ju bra för iom träningen så blir man inte lika gottesugen tycker jag, o det är ju bra för en stor godisgris som jag :-) Nej ni träningen får mig ju pigg o glad, o livsnjutare på hög nivå är målet att bli.. Ni vet träna bra o äta gott :-)

men shit nu kommer morsan snart över o här sitter jag i lorten, hon som brukar frusta ändå över hur det gick så här. Hur jag o min bror kunde bli så slarviga när hon är så noggrann, Japp så nu äre bäst skynda, annars kanske hon tar tillbaka den fina klädhögen till barnen som jag nyss fick rapport om att hon hade med sig :-)

Så istället för in i dimman  så får jag väl säga: In i dammet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback