..

Nyss sett på familjen annorlunda o man kan f-n inte annat än bli varm i hjärtat.. Visst ibland så liksom bara tänker shit, hur orkar dem. Men grymma familjer o det är ju inte som att man inte blir sugen på fler barn... hmmm känns som bra som det är men en liten 3a kanske det blir, we will see... Det är just det här med flyttandet o vara sj så pass mkt med en skock barn jag oroar mig för.. Men 4 fina flicknamn har jag på lager... Tom 2st par som passar ihop om det skulle kunna tänkas bli flera på en gång ha ha..

men men 2 is a magic number... ja det får nog räcka..

"Pappa det här går ju inte att tugga"
Det var gummans första kommentar efter att j slitit i köket udner kvällen ha ha.. men det var faktiskt riktigt seeegt... :-)
Själv rensade jag hyllorna en affär som skulle upphöra, hmm inte mening det skulle bli så där mkt, bara till barnen som host host verkligen eg  inte behövde nått mer var..
sjukt godissugen idag, ni vet så där att jag nästan kan tvinga iväg johan mot att få en påse, byta bort min natt sömn mot godis.. :-)





Kommentarer
Postat av: Cicci

Åh jag håller med. Jag tycker det är så mysigt med familjen Annorlunda. Vilka fina familjer och min favorit är definitivt familjen från Älvdalen. De verkar så goa. Och tänk att vara så lugn när man är ensam med alla barnen, grymt ju. :)



Jag hoppas att ni en dag får en liten 3a, kanske samtidigt som vi får våran 1a? :)

Så jäkla dumt att Luleå är så långt bort.... :(

Saknar dig. Kram

2010-01-12 @ 10:31:19
Postat av: Anonym

ja samma här dem är så sjukt sköna, ahr en grym inställning till livet :-)



ja du vännen blire det en trea så blir det väl av att jag blir inspirerad av er graviditet i framtiden i sånt fall :-)



miss u 2

2010-01-15 @ 19:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback