...

Jaha fredag är det visst idag, hmm jag är ännu helt dagvild o hoppas få rätsida på veckorna.. Hade velat mig in på systemet idag o bara köpt mig nån liten cider el så, bara för mysets skull men icke sa nicke hann inte...

Idag har jag prommat in till stan, sen lunchat med fina tjejer trevlgit.. nu hemma o chillar i mörkret medan troy sover i vagnen, funderar dock på om jag ska en sväng till garaget o hätma mina hantlar som ligger kvar i bagaget, skulle som vilja köra lite armar o axlar här hemma o jag vet hur det blir bättre göra det nu annars blir det inte av... Blir kanske lite tevemys upp hos F idag, vi får se... Troysan får svida om till pyjamas där i sånt fall o så äta sista maten där o somna i vagen, det är skönt för man brukar kunna ta av han sen o så fortsätter han sova (peppar peppar ta i trä..)

Fick förövrigt höra en fin kommentar idag. En kommentar som några sagt som värmde lite extra. Gulligt av dem!
Ha ha ja jag blir lite stolt el fel ord, snarare varm i hjärtat. Det är alltid trevligt höra fina komplimanger, spec från liksom helt utomstående personer som inte liksom "har nått ut av att säga det", inte ens säga det rent ut till mig... men funderar samtidgt om jag ska skicka dem till optikern ha ha... :-) Ja det gjorde iaf min dag lite, samt ett trevligt samtal från min fina vän C! Jag tycker hon är så go, men varje gång vi pratar, blir jag samtidigt lite less över att inte ha hon nära o kunna ta våra spontan shoppingrundor, kafferep el liknande. Saknar min C!


men men nej nu går jag o hämtar hantlarna. vad fan som tiden springer på så är det ju snart vår o vad fan, man vill ju inte skymma solen för hela befolkningen när man ute på sommaren.. :-) Nej jag vill känna mig bekväm o  sprightans fin bakom mina sunglajjor ... åhhhhh villl ha sommar nu... Tänk bara... Sol, värme, sommar, nakna kroppar haha (okej vi skiter i de nakna kropparna...), grillkvällar, mys på altanen, midnattsolen o sommar sommar sommar... kom till mig nu.. är less att frysa rumpan av mig..


Inte finaste bilden... men den får mig att minnas en härligt spontan sommardag/kväll.. Liksom osar sommar om den.. Först bad med tindriz i varamon, sen grilla med monstergrillen på baksidan, dela på en vinflarra... sen möta upp E, M o company i trädgårdsföreningen... åhh grymma sommarkvällar kom åter snart!!!

Kommentarer
Postat av: Erica

Underbara kväll!! Lätt en av mina roligaste och bästa festminnen!! Åh vad jag saknar dig Jenny!!

2010-01-16 @ 17:11:25
Postat av: Anonym

Ja det var dundras skoj o mys faktiskt!!

saknar dig med gullet!

2010-01-16 @ 21:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback