..

Daggalämning, bvc, kafferep, handling, sen skulle det bli träning men fan vilken dålig disciplin jag har idag :-( ja ja man måste ju få ha lata dar oxå..

Satt o garvade på tok för länge åt sidan felsms.se... det roligaste är ju till föräldrar o chefen kolla in o garva...

Lillis vägde 7830 0 var 68 cm lång. fått spruta i vardera ben i dag, återstår se om han får feber... Även därför lilla jag stannade hem, lillis var så varm o gnällig o jag trodde han fått feber, kunde inte riktigt slita mig frå honom, men så var inte fallet, ingen feber ännu så länge iaf..

Ikväll blire väl idrottsgalan o familjen annorlunda kanske nån svinläskig film, vet ej om jag vågar se. Paranormal activity, ska tydligen vara grymt läskig... hjälp....

Igår såg vi båda my sisters keeper, jag tycker ju den är bra, men fan så hemsk se när man har egna barn. Både jag o j blev som helt nere efter att ha sett den. Hemska hemska tanke..
 
Ja ja idag blire väl lite extra måndagsmys m skumbad, tevemys o kanske ett glas vin, fan hmm godis är det som fattas :-)


Kommentarer
Postat av: Erran

Haha Jag börjar bara garva åt din felstavning... "Satt och gravade"... haha :-D

Jag skulle aldrig våga se den filmen själv, fy fabian... börjar rysa bara av tanken!!

2010-01-18 @ 18:08:20
Postat av: Anonym

ha ha här bjussar jag på många stavfel o knasigheter :-)



ja du den är läskig verkar det som..

2010-01-18 @ 18:47:17
Postat av: Cammi

Har längtat hela veckan efter Familjen Annorlunda :-) Svinläskiga filmer är då inget för mig, tycker Wallander kan vara nog så läskiga och jag måste gömma mig under täcket :-) My Sisters Keeper tänkte vi se på i går men jag misstänkte att det var en film som man gråter till och det behövde jag verkligen inte göra mer i går...usch så jag grinade för minsta lilla, men i bland har man såna dagar :-)

2010-01-18 @ 18:47:37
Postat av: Anonym

ha ha här bjussar jag på många stavfel o knasigheter :-)



ja du den är läskig verkar det som..

2010-01-18 @ 18:47:40
Postat av: Anonym

C: nej jag kan bara se den nu när j inte ska bort förrän på lördag,.. :-) men familjen nnorlunda är som mys... Ja du gumman det är nog graviditetshormonerna...



E: rättat till lite nu iaf.. brukar ju som göra det så där i efterhand ibland :-)

2010-01-18 @ 18:51:48
Postat av: Erran

Haha inte hade du behövt rätta!! Blev inte lika kul nu ju :-)

2010-01-18 @ 19:01:11
Postat av: Anonym

ha ha... du vet ju hur det såg ut ändå så du kan ju garva ändå :-)



men vill du skrtta så gå in på felsms.se och se spec på de till föräldrar o chefen ha ha ha...

2010-01-18 @ 19:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback