...

Tänkte på en sak...

Har ni tänkt på vad många man har nära sig som man är på tok för dålig att träffa..
Vad sjutton är det  det här som är vuxenlivet... alla jobbar olika, tider för aktiviter krockar, det är utbildningar, fika försäljning, matcher.., trötthet sätter stopp, msåten msåte göras nångång oxå..
Det är väl därför man mår så gott o har så trevligt när man väl ses. Det finns personer, vänner jag ser på tok för sällan men när man väl ses så mår man bara gott. Man förstår varann att det är så att man ses så sällan o tycker det är lika roligt när man ses. Man uppskattar en middag med god mat o vin o vuxenprat så himla mkt, mer än man gjorde tidigare.. Att bara få vara med sina vänner o hänga lite...Det är hög mågott faktor för mig!

Det finns vänner jag fan knappt sett sen vi flyttat hem , visst vi har pratat el messat men det blir som aldrig av.. man hinner boka upp annat o vips så var den veckan fullspäckad.. sen finns det ju dem som man träffar väldigt ofta som har samma tider o rytmer som en personer som gör att man mår så gott där i sin lilla vardagslunk. Tack alla för att ni finns, ni vet vilka ni är. Jag är så grymt glad att alla ni finns!! det värmer med vänner som er! O till alla er som det blitt väldigt länge mellan gångerna att ses, ni är lika fina o goa ni med!!

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag håller med dig vännen! Det är galet vad mycket det är som kommer i vägen för vännerna...stört! Så ska det inte vara men så blir det. För alla. Jag tänker mycket på dig ska du veta. Hoppas vi ses snart, för nu var det riktigt länge sedan!



Många Kramar!!

2010-01-20 @ 18:45:56
Postat av: Anonym

Ja visst är det galet.. livet rullar på, på tok för fort ibland..

Har läst nånstans nån som gjort nån studie i att vi tjejjer , kvinnor är experter på att sålla bort våra vänner när tiden blir knapp.. att det är dem vi prioriterar bort.. Tråkigt!

Har föröskt tänka på det o lova mig att inte göra just det.. men ibland måste man ju, tiden är för kanppt för att hinna allt som måste hinnas.. Man kanske gärna skulle vilja ta en fika på stan i stället för att stressa iväg o köpa blöjor, men samtidigt så kan ju fikat vänta medan man inte vill ha en unge utan blöjor ha ha.. Tiden är för knapp ibland alltså... o så krockar ju allas måsten, el lediga tid.. Inte så lätt sammanstråla det alltid...



JA du gumman du finns i mina tankar oxå, hoppas vi ses snart! Hatar avstånd!! kram

2010-01-20 @ 19:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback