..

Är huvudet dumt får kroppen lida..

Visst är det så man säger..  o fii sjutton idag lider min kropp..
Har för ett tag sen haft lite myspys men det var ett av det skummaste man haft.. trodde jag skulle kräkas av varje beröring o vi skrattade mest så man höll på dö.. Johan fick kramp o vi skrattade ännu mer.. Sensuellt.. nej ingenstanns .. ha ha roligt vare iaf...

Även om kroppen lider idag så var det precis vad som behövdes, en rolig trevlig kväll med alla o så nu denna bakiskänsla.. Ja för nu är jag så där skönt avslappnad igen.. har liksom varit bra mkt funderingar i huvudet ett par dar nu.. Ni vet så där så jag typ tänkte att nej nu är det mitt fel att J gjorde nått misstag igår , fast han skrattade bara åt mig när jag sa det.. Klart det inte var så!! (men jag får ju såna tankar ibland när det gått dåligt, att det typ är mitt fel..)jag har ju iaf inte velat dravla för mkt om funderingarna med han nu i matchtider så det är väl därför oxå hjärnan varit så full så den ville sprängas..

Förutom slutet på kvällen med simturen o efterföljande så var det en kanonkväll..... hmm följde inte riktigt min bestämda mall.. skärpning jennybenny, skärpning! Så jäkla synd bara det blev förlust hade varit grymt kul skaka rumpaoxå.. Just ja under matchen hände en sak som fick håren på min kropp att resa sig o hjärtat att stanna för en stund. Men det var ju tur det hände en riktig krigare som reste sig upp o allt gick bra. Det hände alltså en lite otäck tackling under matchen. O jag hATAR såna tillfällen.. Blä hjärtat stannar o man blir så orolig. Jag minns  så väl när J bäras ut på bår i schweiz, hur otäckt det var se han ligga där alldeles orörlig, sen såg man han iaf rörde på sig.. lite lugnare blev man men ändå orolig. Hjälten i det fallet var Patrick som åkte fram till oss o visade mig med kroppspråk att det "bara" var knäet. Det var så bra o fint o omtänksamt gjort. Om nått sånt händer här så hoppas jag nån skulle kunna göra samma sak, bara visa en liten gest vad som är fel.. För usch det är inte kul se sitt hjärta ligga där o inte veta vadsom hänt..

Klart gubbz ska ha sig sin leksak bara vi vet lite mer om framtiden.. Det var är ju självfallet inget att orda om,... bara min hjärna som fick lite frispel.. Är han glad är jag glad,..  :-) JAg är så  glad över de människor vi har runt. De fina vännerna som förgyller våra dagar! Största kramen till alla dem!

Mkt att gratta förresten nu.
Grattis till 2 fina underverk, En liten flicka o en pojke! O Grattis till kussen som köpt hus!

Igår  på dan brummade jag Linda o dogge till piteå på dan.. gjorde 2 big check check.. antar det är det oxå som fått min lilla överhettad brain att liksom andas ut lite.. Nu vet jag.. Nu vet jag iaf att jag själv kommer känna mig vacker o fin den dagen.. Dagen med stort D!! Åhh jag är ännu så glad över det!!  Jag är glad över skålen! Glad över att  en tjej verkade kunna hjälpa mig fixa lite  en annan sak innan dagen D.. Tack M för ert fina påhitt! Om jag älskade han grymt mkt innan så älskar jag han fan ännu mer nu.. Åhh jag är sååå sjukt lycklig just nu (hmmmm om vi bortser från den  hemska bakiskkänslan..) JAg kan liksom inte förstå.. Förstår ni.. Jag har hittat love of my life, har 2 underbara barn , härlig familj o vänner runt omkring mig.. Det som fattas nu är väl kanske ett eget hem... Eller få se nu ska jag ändra det kanske till en rosa sportbil... NEJ ni.. mina drömmar i livet är på god väg att bli sanna... men man får ju aldrig sluta drömma så då  har jag många andra drömmar att försöka förverkliga.. Nästa steg blir väl  i sånt fall mer JAG, mitt egna liv.. min yrkeskarriär typ.. Japp efter mammaledigheten så ska jag viderautbilda mig o lära mig mera.. Det är nästa stora dröm o mål i mitt liv...

Ähh jag fortsätter väl pussa hela världen idag med! (fast hmm vet inte om ni vill pussa tillbaka idag.. BAKIS med stort B ha ha)

Återigen tack M för det fina ni gjorde! o tack L för den underbara stunden igår på dagen, så tacksam för hjälpen!!

Nu kan jag fan inte ligga här mer.. måste upp o tvätta, bläää .. Men imorrn  flyger jag o troysan iväg  på lite mys i några dar :-)

Kommentarer
Postat av: Susanne

ha det super på er resa nu! Har du börjat planera inför det stora som komma skall?? :) Hojta om du behöver hjälp, snart är jag fit for fight igen :)

Kram

2010-01-31 @ 11:36:44
Postat av: Cicci

Flyg snabbt snabbt snabbt. Kom nuuuuuu :)

Ska bli så mys att ha er här hos oss några dagar.

2010-01-31 @ 14:47:25
Postat av: Anonym

S: i will, don't worry! kram



C: nu är jag här kram

2010-02-02 @ 10:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback