Problem

JAg har ett stort problem!! Jag har problem med MUSEN!! Fan det är inte det att den är välsmord, nej då den brukar gå rätt fint.. smidigt o bra.. o även nu.. saken är det att det jag vill göra med den verkar inte gå.. Det händer liksom inget.. Den rör sig men när man försöker entra stället så är det stopp.. Satans mushelvete!! Inte lär det bli bättre när johan kommer han kommer oxå bara stå där o hmm åhh åhhh hur ska vi göra nu o samma sak kommer upprepa sig... Det handlar såklart om datamusen, nått jävla fel, inte den där kanppen så den låser sig helt för den rör sig men när man klickar med den så har det som ingen verkan.Satans störigt!! Nu får jag sitta här med seeeegdatorn... blä! Det förstör mina filmplaner, men nått borde väl visas på teve en lördagkväll... Troysan sover iaf. JAg hoppas han sover bra bra bra i natt. Jag har försökt mata han med mera jämna mellanrum idag. Alltså han brukar självfallet få mat ordentligt annars oxå.. Men nu när han blitt större o fått grövre mat o större magsäck. Så står han sig längre på ett mål. Alltså gått länge ibland på dan.. hmm men nu är strategin alltså att det såklart ska vara jämn fin fördelning under dan o förhoppmningsvis då skapa mindre vakentid på natten, håll tummarna!!! Han visar iaf tydligt vad han inte tycker om o tycker om. Grinar när nått inte är bra ,men får han bara lite annat ett tyag så går det bra med det som inte vargott först sen... Favoriterna är katrinplommonpure o banan då mmm mmm mmmar han ljudligt.. Han är även en mespropp som inte gillar för mkt spänning.. för mkt liksom uppbygda förväntningar på vad som ska ske: HAn skrattar ljudligt om man hoppar han på magen sin, man kan vänta lite o hoppa igen.. men säger man åååååååhhhhh o så hoppar sen så skrattar han OM man nu inte låter åååhhhhhhhh lite för länge då blir det aningens för spännande o han börjar tokgrina... söt! o dum som man är kunde man ju inte låta bli att testa om det verkligen var så... japp varje gång samma visa. Men det gick ju lätt över om man bara hoppade snabbt massor istället (utan åhhh), då skrattade han så han kikande nästan o mamma med....

Kommentarer
Postat av: Susanne

haha ja du, jag hann tänka både det ena och det andra.. :)

2010-01-16 @ 21:31:04
Postat av: Anonym

jäkla mus säger jag bara... men den har visst torkat upp nu o fungerar igen :-) Inte bra om musen blir för fuktig visst... ha ha.. jag trodde det var bra för friktionen ha ha

2010-01-20 @ 17:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback