Statistik o jag passar som handen i handsken

Ha ha pratatde med go Anna idag hon påminde mig om den där sablarns statistikuppgiften vi hade i bvg..
Helt sjukt, kommer ihåg det helt bra nu. Där satt vi hon o jag i datasalen o fattade noll av vad vi sysslade med (ja jag tror faktiskt vi båda fattade lika lite) Vi skulle liksom hjälpa vår grupp, vara snälla när de hade en tenta att göra som inte vi hade.. men kände lite paniken att är det här att hjälpa vi kommer nog bara stjälpa..Blev smått stressad över de andra grupperna som satt där o verkade fått kläm på det där så fint... Hmmm oj oj, tillslut drog vi ihop nån lösning. Ja för det var ju typ det vi gjorde o så ordbajsade vi som sjutton om varför o därför vi gjort det... JA ja ordbajseriet är jag rätt bra på.. spec när man gjort några såna där liknanade uppg under ssk utb, så har man ju lärt sig att oj oj vikten av att kunna motivera o styrka varför man gjort en sak är så viktig..så ordbajsa på så löser sig det mesta ha ha

När vi fick tillbaka det o det stod : Godkänt blev jag mäkta förvånad men stolt. fan vad bra vi var :-)
Det roliga i saken var (inte att de inte klarade det..) några av de som vi trodde var bombens säkra på klarat det fick lite att ändra i... Kommer spec ihåg en persons min när vi klarat det ha ha... Ja vi kan minsann förvåna. Vi är inte bara söta, vi har inte bara lätt till leenden o skratt, Vi är fan så smarta oxå :-)

Smart gruppen :-) o längst till vänster, tjejorna som fattade noll i datasalen :-)

 

Gick upp till f på en kaffe tidigare, så nu är man hemma o troysan sover, jag ligger under täcket med godisskålen o bara njuter.. ¨så skönt bara softa hemma... blev som vanligt oboy o mackor till middiag, blir som ofta så när man är själv, men I löööv oboy ha ha...

Saknar min fotogeinqua sambo, men men det är ju bra få sakna oxå.. Har ju lovat han spinna som en katt när han kommer hem ha ha så det är bäst sakna nu så man spinner fint sen :-)

Är bara en liten sak i min tillvaro nu som jag klurar lite på..  men allt ska väl inte vara glasklart alltid..men men nu ska jag gossa fint i soffan.. åhhh sååå gott


pussar på er där ute!


Kommentarer
Postat av: Sussan

låter som att du njuter :) Hoppas den där saken som inte är tipptopp ändrar sig.

Kram

2010-01-15 @ 21:59:19
Postat av: Anonym

åhh yes det gör jag, jag o soffan har det götteligöttgött idag :-) snart dags snarka lite :-)

Ja det är liksom ingen big thing, inget som så där påverkar mig direkt, men man bara funderar lite...

men hej så är la livet :-)



hoppas ni har en kanon helg!!

2010-01-15 @ 22:20:50
Postat av: Erica

Åh, det där glömmer jag inte i första taget. Fan vad bra vi var/är!! Jag saknar oss, vår lilla smartgrupp! Den där bilden står för så mycket, för mig. Även om vi inte setts på evigheter så vet jag att ni finns där. Jag finns för er med, självklart! Hoppashoppas vi ses snart min kära vän, för jag saknar dig!



PussKram

2010-01-16 @ 17:10:29
Postat av: Anonym

mmm jag saknar oss oxå, grymma var vi ju :-)



JA, jag finns alltrid där för dig! Hoppas nu din hemska smärta gett med sig! fyy verkade inte kul vännen!



miss u 2 kram

2010-01-16 @ 19:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback