trevlig kväll!

Nöjd familj:

Barnen sover nöjda i sina sänger (pust vad skönt!! hihi)
JAg ligger mätt, nöjd o glad nedbäddad i soffan..
Johan står vid spisen, glad, nöjd men tydligen hungrig igen hur det nu är möjligt ha ha... (fast iofs så äter han ju ALLLLLTID)

Så trevligt det kan vara att träffa goa vänner. Det blir inte så ofta men när det väl blir är det så mys. Det är så roligt tjejjerna har så kul oxå. Hoppas nu inte tjejernas föräldrar hade mkt att städa efter fjällresan, till prinsessstugan..Såg ut som de hade ganska mkt packning :-)

Pizza, lite vin o många skratt. Trevligt helt enkelt!



Hmm att jag aldrig "hinner" det jag ska. Det flesta av mina måsten sköts upp en dag till.. Hmm Imorrn bara måste jag betala tindras dans o så skulle jag vilja till rusta, men hmm kanske måste vänta tills slutet på januari.. Synd även man inte hunnit träffa flera darlings som man velat! M vi får ta storheden en annan dag o L kaffe soon är ett stort måste!!
Ja ja imorrn, blire det soft morgon. Sen när J kommer brummar nog jag o kidzen iväg efter ett tag så han får vila. Tindra ska på leos med morfar , jagå ekr o tränar en sväng o sen är'e ju hockey igen. Tindra kommer till andra perren o kikar.. o sen så får vi se vad som händer sen...

men men nu kanske lite mus, el mys menar jag. Johan hade kanske sagt mus ... men jag menar mys ha ha


Kommentarer
Postat av: Fjällresenärernas mamma :-)

Hihi, så Johan står hungrig vid spisen, stackarn :) Skulle ätit mer pizza!

Jätteroligt att ni kom, så mysigt att träffa er allihop!..och Troy blir då bara sötare och sötare! Så himla go´ i sin lilla mumin-pyjamas, åhh! Blir farlig för tjejjerna sen när han blir lite äldre..

Jo, himla roligt att stortjejerna har så roligt ihop. Vi skulle egentligen planera in en riktig fjällresa, typ en långweekend till våren. Tänk att ex.vis åka till Hemavan och hänga i pulkbacken med matsäck eller hyra skoter. Skulle vara superskoj!

Sköt om er och ha en tevlig helg! Ses snart igen.

Kram, kram!

2010-01-08 @ 23:39:43
Postat av: Anonym

Du det spelar ingen roll hur mkt han ätit. Han hade stått vid spisen ändå. Nått slags tvångsmässigt beteende det där :-)



JA det var så kul hälsa på, mysigt!! Ja han blir nog inte särskitl farlig om han behåller sin mumin pyjamas då oxå ;-)



JA det hade varit riktgit mys, det borde vi kika upp!! men på nån sån där fjällvandring på sommaren, det lovar jag det får ni aldrig med mig på ha ha.. Däremot kanske johan följer med er istället, då han har en så gnällig "fruga" ha ha...



Desamma!



kramiz

2010-01-09 @ 10:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback