vilken morgon..

Fult ös kan man lugnt säga... egentligen finns det minst 100saker kvar att göra men nu behöver jag en liten break o det som inte hinns med idag lämnar vi till morgondagen..

Ibland undrar jag över om ens andra hälft förstår hur mkt som eg händer här hemma när han är borta.. Tror inte det, det ser kanske inte ut mkt för världn men Ni vet, det går verkligen i ett... Imorse har vi renbäddat sängarnrna, tvättat, vikt tvätt hängt tvätt. Städat undan gårdagens inferno, Laddat diskmaskinen full.. Klätt bebis, matat bebis, sövt bebis.. gett frukost o kläder till stortösa.. Nu står eg dammsugning o bortläggning av de stora berget med rentvätt... men nej det får nog bli senare el imorgon..

För nu måste den här morsan få på sig kläder. När J kommer hem har vi lovat åka in till stan o fixa lite ärenden så han får vila. Då ska namngivningspresent o tights köpas, ev betala funky kidz oxå...

Sen hem o förhoppningsvis hinna ta sig en dusch... o sen blire spännnade men finally lite avkoppling..

Är ni för övrigt lika dagvilda som jag, tycker det känns förvirrande med alla röda dagar hit o dit..

ja ja ska bli kul heja lite senare idag... (bra mkt roligare än änka på städa o tvätta iaf, bläää, verkligen ett onödigt ont tycker jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback