Dagen D...

JAg är uppfylld av kärlek o ännu bra vibrationer i min kropp...

Dagen D var grym OM än vädret svek rejält. Men lyckliga kommer vi då bli!! (som seden säger) Tyvärr regnade det, men det tänkte man då bara på först... Allt blev så bra.. Jag är så glad o rörd över hela dagen. Över alla fina mäniskor som var med o delade dagen med oss. Utan er hade det inte blivit lika grymt!!

Maten var kanon, tjejerna duktiga, Olle sköte sig top of top!! Alla som hjälpt till för under o efter är alla värda en guldstjärna!! Dukningen blev kanonfin!

Pssst... Det finns en ny verson av Evighet!  gjord av the Fransson :-) ha ha... Det var ett så galet o roligt påhitt!
Ja jag är lite för stressad nu för att skriva fint om dagen... det kommer senare...

Här är några få bilder från dagen, mera kommer sen oxå...
Just ja kvällen blev galen, underbar, blöt, vild,naken, o ffa galet galet rolig!!








SÅ där ja nu är vi Da fransson family "på riktigt"


Men som sagt finare o mer ord kommer senare!


Puss på er hela världen, jag är lycklig o glad, o fan tom lite nykär efter denna underbara dag 19 Juni 2010 

Kommentarer
Postat av: Sofia

va fina bilder och kul att ni hade en underbar dag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback