..

HALLÅ var det inte första juni jag gick o väntade på nyss?!?
Vette f-n om jag kan gå med på att det redan gått o blvit 7 juni.. hmmm tiden går förbannat fort nu iaf...
12 dagar kvar nu :-)

Johan tror nog dock ännu det är 4 månader kvar minst ....

I lördags var vi på en jättekul 30års fest, dansade massor i slutet, ja det var helt enkelt ritkigt trevligt, även gubben kom igång eftrer ett tag om än han var ruskigt sliten först... Efter en galet hård svensexa ha ha...

Idag har vi varit på ikea o skulle köpa det ena med det tredje men kom hem nästa tomhänta, så svårt veta hur man vill ha det innan allt är klart.. men sen så :-) Nåja en stekpanna o handdukar o toaborstar blev det iaf  så då kan vi ju göra det viktigaste med stil:
Kocka ihop en god middag, duscha, ta en bastu... sätta sig o äta en god tilllagad middag... o sen om så krävs efter att man avnjutit den goda middagen så kan även toastolen rengöras ordentligt.. (ja alltså johan.. vi tjejer bajsar ju aldrig.. och om vi gör det så luktar det ju hallon... )

Nåja målaren jobbar på i huset ,hoppas det blir klart i slutet på veckan.. är som lite segt spec nu när det målas speciellet att vara där med troy.. eller ja det går ju egentligen inte... Ja ja får hålla oss på vift på dagarna så kan man vara där lagom tills han ska sova...

Imorrn... tänkte jag udnerhålla mina barn med leos under tiden killarna tränar.. själv ta en kaffe o kanske tom ha med ett block för lite planering..

Onsdagen och torsdagens dagar kommer bara säga svisch...

Nåja jag måste fixa lite ikväll.. det är bara det att, jag varken har tid, plats eller liksom ork egentligen... Men men när troy somnat idag så då baske mig, tindra får hänga med farmor...

så nu time att se om det finns nån god mat att slänga ihop ..

see u





Kommentarer
Postat av: Lotta Lkpg

Hej!



Vi kommer att köra bil. Kommer fredag em/kväll och åker typ söndag em ;-)



Ses snart då :-)



//Lotta

Postat av: Anonym

men perrfa, vad kul då ses vi snart :-)



kom ihåg freddans kläder nu :-)



kramiz

2010-06-07 @ 19:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback