..

Som jag nästan förstod och som folk sagt till mig så kom tröttheten efteråt... När all "press" o stress släppte...

I veckan har jag varit galet trött, känner mig inte ännu helt piggelin, eller jag blixtrar till emellan varven...

Midsommarafton var iaf jättemysig! Häng o fika på hägnan... sen hem till oss för lite mat o bus för ungarna, sen sov en familj över hos oss o barnen lekte på, de var riktigt trötta efter dagen o somnade ändå i skaplig tid. Vi fortsatte o satt lääänge i uterummet o sen blev det en långdragen bastu. En mkt trevlig o mysig kväll!!
Återigen får jag fan lite småont i hjärtat av att tänka på att personer man bryr sig om snart kommer vara långt ifrån oss, att våra vägar ska skiljas åt ... bläää för det!!!

Jag lurar o lurar på hur vi ska lägga upp sommaren, klart är att vi ska vara i estockholmo på lördag då andra bröllopet för sommaren går av stapeln...Måste även befinna oss där på onsdag då lite annat ska fixas... Hmmm så nu velar vi på om vi ska åka ner på en semster hela familjen, glida runt lite i södra sverige o hälsa på lite skönt folk o göra mysiga saker.. Eller om vi ska åka bara vi ons-sön o myyyyysssssa.... Hmmm saken är den att hur vi ska göra beror lite på vad jag hoppas få veta imorrn... Så här är läget, J ska mest troligen till LA 2sista veckorna i juli,ingen regelrätt camp men ändå träning o träffa folk etc... Så imorrn får vi veta typ hur mkt det är.. för om det är lagom mkt åker vi nog över hela familjen på en semster.. men om det är lite mer så kanske bara jag följer (för det som johan är borta kan jag ju slappa vid poolen, ta sovmorgon el shoppa ha ha...lite lonetime a la jennybenny..) o se det lite som VÅR resa... MEN om det är så, så vill jag nog kanske åka i veckan med barnen..... hmmm lurigt det där ;-)  ja ja vi får se.... vilket som blir bra :-)

Igår var jag o johan på bio o såg nya beck filmen, den var faktiskt riktigt bra o idag har vi käkat hos mina päron o nu hänger vi i kalix.. Imorrn kommer äntligen lite mera möbler till huset. Det är galet skönt att ha ett hus!! Love it!!!

hoppas få lite bilder senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback