galet nära nu...

Nu är vi alltså inne på bröllopsveckan...

Det går ruskigt fort...

O ska bli så kul o mys..
Inte bara att gifta sig utan även att få träffa vänner man inte har möjlighet se så ofta, myyys!

Känner mig ännu sliten sen i lördags men oj det var riktigt kul o trevligt..! I lördags var det alltså möhippe dags..

JAg hade det på känn, nästan visste det.. att de skulle lura upp mig på den där sablarns hästryggen.. Galet stora djur det där, läskiga grejjer.. MEn I did it, proud över mig själv... :-)
Jag är öveuvudtaget väldigt tacksam över hela kvällen/dagen. Guld värt tjejer!

Lite pics:

Framme vid det otäcka placet...



men man är nog en naturbegåvning ;-) NOT!! ha ha


Sen fick man byta om till tjusga överklass dam klädseln..


Schnyyygt :-) Tjusig passform, o väldigt heltäckande, i love my hat :-)
Just ja klänningen var ändå en bra  partydress, bara svänga massa på det där galet mycket tyget..


nu dags kila vidare kram kram

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha men schnygg klänning... framhäver verkligen dina former!! ;-) Du verkar ha haft en lyckat möhippa. KUL!! Ses på lördag :-)

2010-06-14 @ 11:49:42
Postat av: Anna E

Ser ut att ha haft en toppendag, gumman! Synd man inte kunde vara med!! En annan var tvungen att jobba för att få ledigt på er stora dag! Men då rackarns ;)

Puss på dig, ses snart!!!

2010-06-14 @ 22:01:56
Postat av: Anonym

E: mmm sååå fiiin :-) Du om du är riktigt snäll kan duu få låna den på lördag, eller vad fan, jag msåte nog hyra ut den i ånt fall, den är så unik att den nästan blir lite exslusiv känner jag ;-) JA det var ritkigt kul :-) O på lördag smäller det då ska vi ha mys o sen rocka lös :-)



A: Ja det var synd, saknade er lite! Men huvudsaken ni är med på stora dagen :-) galet nära nu :-) puuusss

2010-06-15 @ 09:40:19
Postat av: Anna

Hihi, jo det var dålig stil på alla systrarna som jobbade, men du vet hur det är med kallet ;) Vi får ta igen det med råge till helgen. Oj, vad långt hår du fått förresten, jättefint :)

2010-06-15 @ 21:24:49
Postat av: Sanna

Haha, jag dööör! Vilken tjusig outfit, med den skulle du passa som vilken modebloggare som helst. Och som det nämnts här ovan, dina former framhävs enormt! Haha, gulle! Konstigt att med ditt face kommer man undan även med det där.. Du är så fin!



Ha en toppen dag, stressa inte ihjäl er (dig? :-)) utan njut av känslan att du snart är FRUUU!! Jösses amalia, du är en stor flicka nu!



Längtar efter er!

Kramar i massor.

2010-06-17 @ 11:49:26
Postat av: Sofia

Vilken snygg dress du hade :-)



Hoppas ni hade en jätte fin dag i går och grattis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback