idag var det dags...

Idag var det dags för gubbens svensexa... den håller på för fullt nu. Och jag hoppas o är helt övertygad om att han får en kanon kväll... På 2 sätt, kanon som superkul :-) och även kanon som i kanon i arslet :-)

Nåja grabbarna verkar har hittat på roliga bus, och jag tror att han kommer vara mäkta glad över dagen, men även i öm i kroppen ;-)
Har bara kommit på att jag funderar på om jag skulle satt adresslapp på han innan han åkte, då vi ju nu bor på tillfällig adress, men men han vet vad det är för adress..
Jag håller tummarna för att vädret ska bli bättre, ganska ruggigt o blåsigt nu! Men visst det är lite av en hisnande känsla oxå.. ordet svensexa får mig liksom att rysa litegrann ha ha..

Här är iaf ett av busen de gjort som väckt stora känslor bland en del personer, men det flesta tar det med ro, som sig bör. Herregud ha lite humor i kroppen!  :-)

Fralla
Foto Nickals Samuelsson (kuriren) Finns även en liten artikel om deras bus:
http://www.kuriren.nu/nyheter/artikel.aspx?articleid=5405246

Hoppas de inte tankar han  allt för full bara, (full lär han ju vara ha ha..) men det är ju roligare komma ihåg kvällen o kunna avsluta den på ett värdigt sätt kan jag tycka, men vi får se.. it's his day, jag smyger undan o har myskväll hemma idag :-) Snarra, kanske ett glas vin o lite surr...

I huset går det sakta men säkert framåt.. Nu var iaf alla rum färdigspacklade.. o sen har vi sagt att vårt sovrumo tindras ska färdigställas först.. men vem vet kanske hoppar in i gäststugan snart, då vi liksom inte får plats hos mamma mer.. vi får se.. Bara inget kul ha troy där iall målfarfärg, lite svårt hinna med :-)

Funderade på om jag skulle satt mig ner o skrivit lite vad herr toastmaster ska pyssla med i början av kvällen, i slutet vet jag ju inte, men ibörjan kan jag ju säga lite hur man tänkt..Fast fan orkar nog inte nu.. i helgen får det bli...

En helt annan sak. Plannja kan ju inte byta namn till länsförsäkringar basket, hur dumt låter inte det...

men men nu gröttime för lill killen... see u

Kommentarer
Postat av: Cammi

Jag tycker det var ett kanonbra skämt och kan inte låta bli att skratta åt fansen...alltså jag förstår inte att man kan ta sånt där på så blodigt allvar! Och att sen inte ens kunna skratta åt det när man får veta att det är ett skämt...ja, de kan inte ha något liv! :-)

2010-06-04 @ 22:34:41
Postat av: Sussi

haha :) det skulle va skoj att ha stött på dom på stan :)

2010-06-05 @ 09:40:09
Postat av: Anonym

C. ja det var ju riktigt kul tyckte jag med :-) ha ha precis..



S: ha ha. fast iofs den synen kanske skulle etsats sig fast på näthinnan forerver så be glad you missed it :-)

2010-06-08 @ 12:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback