liten börjat bli stor...

Min lilltös håller på att bli stor. Johan råkade precis vifta med fjärren så det tog på hennes armbåge, varpå hon drar igång ett riktigt tjut o gråter hulkande ut " Nu tycker jag du är otrevlig"

Papsen förösker förklra det inte var med mening o att hon ska komma så han får blåsa... Tjutet fortsätter:
"Det tänker jag aldrig, aldrig göra"

Jösses jag får tankar på när man själv var liiite större tjej, jösses det kommer bli tufft det här i framtiden med  dessa smällande dörrar o tjut på sängen.. oh lord.. Det kommer nog vara många gånger man undrar "Ja ha vad hände nu då, vad var det som blev fel"
En vindlande svindlande härlig skrämmande o rolig färd i uppfostrandets o föräldraskapets bana.. jesus christ ge mig styrka o lär mig göra "rätt"... ha ha...


En annan sak jag önskar mig vore så gott om nån liten einstein kunde komma på nån manick som kan vika ihop tvätten åt en.. Jag kan tvätta o jag kan hänga den MEN sen det är sååå tråkigt vika ,sortera o lägga in, HATE IT... Fy den rena tvätten växer på hög, o snart måste jag börja om tvättandet MEN det tråkiga med det är att då måste ju tvätten vikas... fy fan för det!


Har förresten lunchat med en gamal god barndomskarmat o henens familj. Det var sååå trevligt hela familjen är såå go! Så kul hon verkar träffat så rätt, synd bara det blev så långt borta... Jag gillar deras livsstil o sät att se på lviet!  Ganska likt oss själva kändes det som! Johan tycket hennes karl var grym, lite bil båt hoj prat o han var fast ha ha...

Men men nu ska kidzen i säng o sen ska vi se lite 24.. (har dukat upp sett hockey o ätit tacos men jag gav upp rätt snabbt, så länge kvar tills det liksom börjar gälla om bucklan..kan la sträcka mig o se sista finalmatchen, för jag får gåshud o gråter när de som vinner får sina hjälmar o glädjefnatt!! Likväl som jag minns känslan att se killarna förlora den andra finalen för andra året i rad, då kom tårarna på mig oxå faktiskt av att se deras besvikelse ...blä för det)

men men nu mission tindra i säng o sen game on i sänghalmen ha ha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback