Nej nu slipper ni inte...

Tyvärr nu klarar ni er inte undan mitt vackra tryne mer..

 för skatan har gått o köpt sig en ny kamera wiiiiihhhhooo!!


Men då får ni ju även se dessa skatter:
Lilla älsklingen som  mår gått i sin "bollhavs drake"




Syskona bus i sitt essä... Troys favorit att dra i tvätten, ännu roligare blir det ju om syrran gömt sig där mitt i allt..

Ja nått mer orkar vi inte skriva idag, än att vädret suger, jag ville träna men tiden flög iväg.. Johan o tindra åkte ner till tatueraren iaf så kanske man kan köra lite hemma...
Jag konstaterar bara att tiden är en bristvara!, Spec den egna jennytiden som ska innfinnas i samband med att inte tröttheten tagit överhanden.. men men bara det blir bättre vädre så blir nog även jag en solstråle åter ha ha..För ojsan oj vilken negg kärring jag vart på sistone, men ja det har ju varit antingen mins 30 eller så snöstorm så inte udnerligt man blir lite less efter ett tag..

För övrigt så är jag LIVRÄDD för den där hemska magsjukan som vandrar runt om i staden nu. VILL INTE; VÄGRAR; jag  ger den långfingret! 

men men nu lite hemmaträning a la jenny benny
 Så see u...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback