Nu längtar jag med..

Vet inte om det är solen och kanske att "vårkänslorna" (skumt med typ 1 meter snö utanför fönstret säga så)  som börjat komma som göra att jag nu längtar jag med.

Folk har tidigare sagt åhh vad kul, vi ser fram emot er stora dag, längtar till ert bröllop, vilket jag tycker är jättekul! Men samtidigt så hade jag inte hunnit börja längta(eller jo såklart..), men det berodde nog oxå på att jag var för nervös för det , liksom för många lösa trådar .. men men saker o ting tar sig så sakteliga så det känns ändå ganska skönt även om det är mkt mkt som ska kollas upp ,fixas o lösas.. men jag har börjat längta och det känns underbart!!

Åhh gud vad roligt det ska bli!! Men jäkligt nervöst glida in där i kyrkan...

men åhhh jag längtar...Det känns härligt glida hem till mamma o pappa o där på håll se kyrkan, jag får på nått sätt redan pirr känslor i magen när jag ser kyrkan o tänker på den stora dagen.., så för fan hur ska det gå när det väl är dags...

Jag är glad att vi valde detta alternativ, att vi inte smet iväg. Nej den här dagen vill jag nog liksom inte missa.. Åka utolmlands gör jag ändå massa gånger, men att stå där framme framför prällen o säga JA det gör jag bara 1 gång i livet... Så även om det blir mera nervöst så här så känns det verkligen som rätt alternativ för oss...



Kommentarer
Postat av: Cicci

Å jag längtar massor :)

2010-03-11 @ 14:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback