sjukstuga..

Sjuka men ändå bättre..

Igår kväll fick båda mina barn feber. Tindra 38,2 och Troy 38.5.. Kul tänkte jag...
NAtten var väl inte vidare rolig då tindra hade sån hemsk hosta, man riktigt såg hur ont det gjorde i  halsen när hon hostade.. Idag är hon bara hes o hade ingen feber på morgonen, men ser inte allt för piggelin ut. Ska prova igen snart o se..

Troy har lite feber o sover nu..

Nåja så länge vi klarar oss från magsjuka är jag nöjd.. På ett sätt skönt göra bort sjukdomen innan påsk, sitter hellre inne nu än då...


JAg har en tid jag inte kan avboka, men min bror är så snäll o lovat ställa upp o hjälpa då...TAck så gulligt!

förresten så snöade det lite imorse igen, vad är det för fel. I förrgår var det snökaos hela dagen.. Ingen mera snö nu tack!!!!! Blir snart knäpp på all snö!

 Update: Tindra hade visst oxå feber nu...


Kommentarer
Postat av: Susanne

krya på er! Vår sjukstuga verkar vara över nu peppar peppar

kram!

2010-03-30 @ 17:20:33
Postat av: cicci

<krya på er vännen. saknar er.

2010-04-01 @ 09:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback