vi lever..

Bara inte haft tid ork med detta..

Våra kidz har nu tre dar i rad behgat vaknat före klockan sex, detta uppskattas inte av mamma jenny kan jag lova!

Men men det funkar ju om man får se solen längre :-)

Igår var en helt fantastik vanlig dag, en sån här dag som fick mig att uppskatta vardagen massor..
Snosade bebis o surrade mys med mamman,  hem o hängde ett tag, sen dagga hämtning ,drog med mig en annan go tjej o henens barn ner på lekstund, där även andra rara människor var, ja en trevlig dag.. 2 poäng blev det oxå hade ju gott kunnat bli tre, fan nervös redan!

Nu rasslar denna dag igång eller egentligen hela helgen känns det som. Tar sin början med lek på leos ,träffa raringar  man inte sett på länge..sen diverse ärenden,  o om det är träning får tidnra kika på den, o så pussa på gubben, droppa av dem o åka o pumpa, hem o duscha, mysa lite sen förhoppnignsvis brumma mot flyget o hämta A om hon inte virrat bort sig innan förstås ha ha...

Solen skiner idag hoppas det fortsätter vill gärna visa luleås bästa sida... :-)
imorrn kommer man vara toknervös tror jag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback