här är det...






Sorry min frånvaro... varit lite mkt att tänka på  sista tiden bara... Saker som hängt över mig som ett stort orosmoln men som idag känns mkt bättre..  fick gråta ut lite med Linda vännen, visserligen på åhlens fik av alla ställen, nåja kassörskan vågade då inte neka mig handla med kortet som egentligen inte var mitt (vem fan nekar en tjej som redan har tårar på kinderna o säkerligen ser ut att kunna bryta ihop när som helst ha ha) det är som skönt rensa ur systemet ibland, brukar kännas bättre sen :-)

Idag blire middag med trevliga prickar, men först lite småärenden o jox...  sen får vi se om dagen bjuder på något mer.. det vet man aldrig...

nu har jag iaf gjort ett litet avtryck här igen :-)

kram på er alla!



Kommentarer
Postat av: Susanne

Huset ser fantastiskt ut!! älskade gumman, hoppas verkligen allt är bättre nu, miss u!

Ammade förressten i ert trapphus för ett tag sen, ni var tyvärr inte hemma men tindra hade en nice åkmadrass att hänga på :)

2010-05-12 @ 12:53:06
Postat av: Erica

Nämen vännen då...inte gråta. Varför? Jag är gärna bollplank, soptunna eller vad du nu behöver, det vet du. Jättefint hus!! Där kommer ni passa och förhoppningsvis trivas till tusen!



Stor KRAM

2010-05-12 @ 13:53:07
Postat av: Sanna

Åh, vilket fint hus. Gården ser PRIMA ut! Jösses, vilket grönt gräs, det får ni minsann hålla vid liv trädgårdsmästar´n! :-)



Äntligen ett hus, förstår er lycka!

Många varma kramar

Postat av: cicci

Gumman, som jag sa i telen, önskar verkligen att avståndet Luleå-Västerås inte var så långt. Saknar dig mycket.

2010-05-12 @ 16:12:17
Postat av: Lina

Jättefint hus!

2010-05-13 @ 10:11:13
Postat av: annicka

Tvingade j att köra förbi erat hus, så fint. Hoppas det blir många soliga dagar med nått glas vin:))

Skönt att få lipa ur sig, det behövs ibland. Kram!

2010-05-15 @ 10:57:26
Postat av: Soppa

Va Roligt då får kanske Tindra och Milian gå tillsammans och välkommna till byn !

2010-05-15 @ 13:53:52
URL: http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: Anonym

S: plinplongan är trasig så knacka hårt på dörren ,för vi kan vara hemma :-) Men du så tokigt då, tur vi hade madrassen där iaf! ses snart tycker jag kram



E: gullunge! Det är skönt veta du finns där!! Var bara lite väl mkt som snurradei huvudet, det är bättre nu :-) Ja visstä r det :-)



S: mmm du jag blir lite nervös över det där gräset ha ha... kram



C: mmm jag har sagt desamma flertal ggr tyvärr verkar inte mina önskningar slå in.. desamma vännen!



L: tackar!



A: Du lär få be han "köra förbi" fler gånger sen :-) Ja du det är som skönt, det är liksom det som behövs ibland... kram kram



S: Ja just ja, kanske det nice.. Tack så mkt!

2010-05-17 @ 08:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback