Ja, det här vädret kan jag vänja mig vid!

Härligt väder idag med!

Dagen har varit mkt trevlig, med avslutning på babysången där det var knytkalas a la både pajer, sallad o efterrätter till kaffet, me like...

Sen lite chill i solen o så iväg o kika in lokalen. Tur att två rediga tjejer var med mig. För mig så är nämligen  nog för fullt i huvudet just nu. Jag blir bara snurrig av allt men men ska skriva en liten lapp ikväll efter jag fräschat till mig..

Vi gled nämligen till storheden sen tog en kaffe o fortsatte surret.. eftfer det lite mera glassande i solen o sen iväg o handla o så kom jag på att vi åker upp till ett ställe o grillar lite, liksom njuta maximalt i solen... Så därav längtar jag nu efter ett bad o sen kan jag fatta pennan o skriva ner lite kladd.. (nåja det finns nog dem med koll som jag kan höra med sen om jag glömmer vad det var...)

visade sig iaf att den rara tanten som visar upp lokalen är den som från början ägt marken som våra hus står på o de som (Lyssna nu:) äger kossorna som går nedanför gräsmattan... Så världen är liten...

Jag kan lätt vänja mig vid detta: Alltså inte att Troy försöker äta upp staketet men att kunna vara ute o hänga fast hela dan om man så önskar!



Se så härlig temp o vad sent det är:

Lite grillning uppe på berget nära oss, (tindra envisades med att ha solbrillorna under kepsen där av den fina looken)






Kommentarer
Postat av: Cammi

Ja, inte är det svårt att vänja sig vid detta väder inte! :-) Förstår att ni längtar efter att få flytta in för det är så skönt att slippa åka någonstans för att njuta av solen. En lägenhetsgård är ju inte alltför rolig. Stefan jobbar natt den veckan ni får huset så hojta till om ni behöver flytthjälp! Linus har ju ett jättestort släp också som Stefan kan låna! :-)

2010-05-18 @ 09:36:18
Postat av: cicci

Vad härligt med det fina vädret. Hoppas det håller i sig hela sommaren och framförallt tills om en månad. Shit vad tiden går snabbt och snart är det dags vännen. Du kommer vara så vacker! :)

Hälsa din fina familj.

kram

2010-05-18 @ 11:23:33
Postat av: Jessica Gilenmyr

Vilka sötnosar du har där hemma och vilket fint hus ni har inskaffat er! Såg helt perfekt ut , fast du måste övertala mannen din att skaffa pool till kidsen ! Sköt om dig kramar

p.s skickar en bamsekram med meddelandet - det är inget att va rädd för:)

Postat av: Anonym

C: mmm det ska bli gött!! Ja du vi hyr nog in stefano o släpet :-)kul att ses idag får göra om snart! (tis kanske ...)



C: du det går grymt fort ,snart vännen, ja det kommer bli prima, du med!! Snart får vi ses! hälsa du med kram



J: japp jag är nog mera stolt över ungarna än huset ;-) Mmm tanken vari af att skaffa ett utebubbel, redan i sommar men då vi kommit på en mera snillrik ide för hur det ska vara får det vänta tills nästa sommar... mmmm du med... kanske behöver lite tips o trix sen....vi får se..Oavsett vad som sker, så inte ska man vara rädd, vad f-n du vet jag är för erfarenheter i livet :-)men men talk to you later :-)

kram kram



2010-05-30 @ 22:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback