det var bra..

Ryska teatern/baletten var en bra upplevelse . Kanske inte min grej direkt. Men såklart slukades jag oxå med till viss del. Mest tänkte jag på dansarnas kroppar och vilken enorm kroppskontroll samt rörelsemönster de har. Sjukt. Där ligger man i lä :-)

Sen hela alltet med scenen, musiken etc. Det är ett himla jobb bakom. Men visst lite segt i lägden blev det nog allt. Och ibland blev jag allt lite skrattig, spec när jag kikade på min man som inte såg ut att njuta allt för mkt av föreställningen. Och sen är jag ju så dumt funtad att mina tankar drar iväg. Jag kunde inte låta bli tänka det var Johan som dansade runt där i trikåer he he...
Ja ja barnen skötte sig ypperligt är ännu i chock. Troy & Tindra satt tysta i ca 3 timmar, jätteduktigt! behövde inte ens dra fram mutorna... Jisses!,
Dock blev det sent..

och det märktes lite på humöret idag. Då Sara har varit med oss till en slags inomhus markand där man kan köpa kött, frukt och grönsker mm mm... Mysigt! (tyävrr glömde jag kameran...) Tyvärr hade tindra inte direkt sin bästa morgon och humöret var väl inte strålande...

Blev inga bra bilder från gårdagen då man inte får fota hur och var man vill...tyvärr...

 men här kommer iaf en bild på hur duktigt lill prinsbus satt:


mammy gör sig redo för teater mys:



Nu ska vi iväg o käka lite Brunch på ett hotell, don't ask me vilket, jag följer med strömmen i dett falll :-)
Dessertbordet ska tydligen inte gå av för hackor ... me like  :-)
Ikväll är det ju sista avsnittet av ensam mamma söker.. jisses ska man hyra in sig hos grannarna eller ha tålamod o vänta tills det kommer upp på webben...det lutar väl åt det.. men tänk om det blir fel då.. kan ju inte ha följt ha hela serien o sen missa grande finale ha ha...
får fundera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback