..

Vi hejjade bra :-)

Vinst med 7-0 idag. 2 mål av Johan, matchens lirare och lite champagne i logen... Ja detta var en riktigt bra match :-)
Me like!! Logen och hallen är riktig fin faktsikt!

Sen blev det middag ute, gott gott gott!!

Ja nu när jag kan kommunicera med omvärlden känns det allt mkt bättre.. Det är nog oron för visumet som gnager lite, känner mig less på att styra om planerna spec innan jag vet hur jag ska göra....men jag tror även det kommer bli fint...
resan till schweiz, visade sig vara mkt längre än vad jag trodde men jag ska nog kunna styra till det bra oxå... :-)Planera vårt liv tycks ju vara min grejjj ...

Saknar mina gofisar lite..

men som sagt imorrn blir en myyyyyssssdag!
Först och främst sovmorgon för oss båda!!! :-)

Har iaf hittat lite grejjer för barnen (främst tindra)
-Cirkus , djurpark
-Aqua land
Sen brevid oss en park med mkt yta och lite lekparken..
Ska även finnas en park här nära där man kan rida häst.
Ska även finnas ett slags badhus och barnen ska kunna åka skridskor på nån rink här (?? måste höra bättre sen förstod inte riktigt vad hon menade)
Håller även tummarna för att barngympan som finns här i en lokal på vårt  område ska vara ok hoppa in i nån gång då och då och sånt... Vore topppen!
Det klarnar liksom mer och mer för var dag som går.. Känns grymt spännnade.. Ni vet hur jag är, nu blir jag bara mera ivrig att få lära mig mer om denna stad, få känna mig som hemma hitta små saker "to do".
Så visst lite svär jag åt visumtjafset nu...men det blir kanon det med ;-)


Kommentarer
Postat av: Cicci

Heja Johan. Vad roligt att det går så bra.

Hoppas vi hörs snart.

Kram

2010-11-05 @ 08:49:35
Postat av: Susanne

så kul att läsa, hälsa J och myyyyys!

-kram

2010-11-05 @ 13:03:08
Postat av: Annicka

Hejja hejja johan!! Kramar fr oss!

2010-11-06 @ 07:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback