..

Det går inte ens att nämna orden "efter säsongen" så börjar min hjärna snurra på för fullt...

Jag vet 2 saker jag vill göra: Det ena är en svensk hederlig skidresa: varm choklad (host host), skidor, (bryta av sig benen, fastna med ryggsäcken i liften,tappa skidan... skratta, skratta skratta.. after ski.. mm mm mys i stugan !
jeps Det vill jag!!!  :



Sen är min man än mer inne än jag på att i år, I år ska det fan bli och inte gå i kras: I år ska la family franz ta sig till Thailand. Japp gärna så där som vi iaf tänkte sist. en vecka på typ grymt bra barnhotell med barnklubb etc, gärna all incklusive kanske tom och andra veckan nått annat supernicigt hotell med lite mer perosnligare "lyxigare" karaktär.. men ändock tillåtande för 2 små barn i närheten....
Fyyyyy fan vad gött!!


Allt detta innan riktiga sommaren/våren för då vill vi va hemma, ja iaf på svensk mark :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback