..

Känns som det är sista natten hemma...
Det är bara för att väskorna i stort sett är färdigpackade (hrrrmmmff... hmmm nja det är nog en hel del kvar..)

Det är tomt och tyst hemma, kidzen har myslördag med mormor och morfar. Jag hade egentligne tänkt mig på liten eget vuxenmys. Men kände jag inte kunde koppla av utan helllre faktiskt röjde till här hemma och packade iordning det jag kunde...


hinner ju se "ensam mamma söker" innan jag åker ;-) Då myser alltid jag o gumman för fullt :-)

Är lite worried jag missat en kalasinbjudan till Tindra på hennes dagishylla.. Har legat rätt många teckningar där på sistone och jag har haft händerna fulla jämnt så jag har liksom inte orkat titta igenom där.. O jag är lite lur på att en kalasinbjudan kanske kan ha legat där på hyllan.. Ja ja Kalas imorrn iaf! o present inhandlad så gumman är ändå nöjd!!
Det där andra håller vi bara tyst om.. hon kommer vara lika nöjd över det ändå...

De har iaf spoalt isbanan (lite pluss på dagisgården nu, rink finns vid skolan) så skrillor måste oxå inhandlas inom kort...

ja ja... ska spana runt lite här på nätet ev se ett till avsnitt av pensionärjävlar satan i gatan vad roligt det var :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback