...

Är man i russia måste man liksom köpa skor. Det finns så många skoaffärer i stan att man blir snurrig..
Har iaf hunnit med att köpa mig två par... (är dock lite stressad o lite sur att jag aldrig har tid att hinna hitta mig att par nya stövlar/stövvletter)

ett par klackar:



och sen har vi ett par mycket värdefulla skor i mitt rysslandsliv:


Gissa vilka som används mest ?! :-)
Åhh I love mina gröna Ikea tofflor... Sååå sköna..
Har nu haft ont i fötterna två kvällar i rad av klackar... jag har ju som lite kommit av mig i det där..
Vår fötter är fan inte skapat för sånt dära :-) men jag ska nog plågsamt vänja de ... (mina vanliga stövlart är ok de är liksom helt ok klack..)
Fungera typ zon salva på onda fötter?
och till den som uppfinner fotmassages strumpor ger jag en stor fet kyss, äh vad fan jag hånglar upp denna helt och hållet. Så galet skönt det vore när man lägger sig där i sängen. Få dra på sig ett par strumpor osm knådar skiten ur ens onda fötter... För visst ibland kan man tjata till sig lite fotmassage, men inte är det ofta o då inte heller särskilt länge...

Fast iofs  det får bara knådas ett tag... För strumpor i sängen hur sexigt är det på en skala .... :-)


Till lunch har vi lekt restaurang besök. Jag har både varit mamma och servitör/kock.
Vi åt Paella. Men i Tindras värld blev det : Ris med Bellla (det är inte alltid så lätt med alla ord Paella=Bella)



Nu tackar kocken för sig och säger  so long för denna gång



PUUUSSSSS PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: Erran

Det finns ju fiffiga fotmassage-grunkor med små taggiga gerjer som man för fötterna fram och tillbaka över... inget som knådar dock, det är ju det bästa, men det lindrar om man han ont under fötterna, trampdynorna så att säga!!

2010-11-29 @ 17:31:12
Postat av: Anonym

ja jo jag vet mina trampxdynor is killing me ... o jag vet vad du tänker på, men tänkte slippa göra något själv ,bara få ligga som en lat fisk...

2010-11-29 @ 20:27:39
Postat av: Anonym

Sådär snygga heels DÅ är det värt det tycker jag. :)

2010-11-30 @ 09:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback