..

Kvart över fem började min son skaka galler idag. Försökte påpeka att detta int var ok när jag var in med välling till honom. Tyvärr förstod han inte mitt: "Du måste sova längre tal" .. Han åt upp sin välling och stod sen och surrade ett tag i sängen...

För en gångs skull har jag planerat bra: jag är så fasligt morgontrött så kanske kanske han är tillbaka att börja vakna vid 7 när jag kommer hem ;-) Men vill inte ha en nattsuddande pojke för det. Fast det orkar han ändå aldrig. Han är helt knäckt vid halv 7-7 på kvällarna....

Nej nu ska man väl kliva upp... Blev inte riktigt så mkt sömn i natt som jag hoppats på.. men vad gör väl det när jag får sova hur jag vill i en vecka nu :-)
mkt tjat om min sömn nu... men ja jag är glad över att veta jag med säkerhet får sova hela nätter nu!!

men men time to go!


Kommentarer
Postat av: Cammi

Hoppas din resa går bra och se nu till att njut av en vecka tillsammans bara du och J, det behöver ni!! Ni har ju lite att ta igen med tanke på hur lite ni setts de senaste månaderna ;-) Krama honom från oss också! Så får vi se till att ses i alla fall en snabbis när ni är hem!

2010-11-01 @ 12:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback