familj...

Igår kväll när jag skulle somna var jag nästan lite ledsen...
Egentligen var man nog mest trött på allt bara.. En hel höst/början av vinter utan ordentligt familjeliv blir stundtals kännbart.. Man saknar bara det vardagliga att göra tillsammans... Det spelar liksom ingen roll vart man är bara man är tillsammans..
Fast å andra sidan är jag så nöjd och glad över vår situation. Vi har vårt hus hemma och jag vet att Johan har iaf lite svenskt umgånge när han är borta..snart svensk teve oxå..så han sitter inte i  sjön... Att sen kunna åka över och vara där längre perioder för att sen kunna åka hem och få lite svensk mark under fötterna för barnen ett tag, känns riktigt bra. Hade vi INTE haft huset hade jag garanterat varit mycket mindre tillfreds med situationen.. Nu känner jag mig liksom lugn och trygg hemma. 
Ja lugn och trygg med allt faktiskt!! 

Till saken iaf: Jag är såååå glad över våra vänner här hemma! Jag har i prncip två fosterfamiljer som får mig att må så gott. Ja har man ingen egen hel familj hemma får man liksom hyra in sig i en annan ;-) Japp jag har två familjer som känns ungefär som min egen: Galna, spontana och roliga. De får mig att trivas och må gott!
Stort tack till Sveriges skönaste familj!! = Familjen westman/bäckström!!

Tyckte nästan synd om gubben när han ringde idag, när han hörde vart jag var o var vi var... Han hade nog gärna varit med oss busat i snön o åkt mer pulka än barnen själv.. Men det hinns :-)

Haft en grym fredag! Det är absolut bara ibland när man ska sova man känner sig lite låg, ananrs hinner man då fan aldrig tänka efter...
I eftermiddags bjd vi sen farsan på middag o så fick vi lite hjälp med småsaker, underbart!!

Bilder från dagen i jämtön som bjöd på både: madrass åkning, korvgrillning, mumsigt fika o massa surr:

Älskade goungar!!




Troy mycket faccinerad av elden, tyr sig dessutom snabbt till killarna man hänger med, vet inte om det beror på saknad av pappa, eller bara att de är roligare än oss tjejer ;-)









Äh vad f-n här ser det riktigt mysgt ut med att ha en hel drös med barn.... ha ha Ska man verkligen nöjja sig med två?!? ;-)

Nu börjar Troy ha vuxit till sig lte och snart är de nog finfina lekkamrater med varandra :-)

Linslusarna tykte det var minst lika kul att se på alla bilderna på kameran sen..


Allra sist kör vi lite grimars race.... Bläää på er, hace a nice friday night!!!




Kommentarer
Postat av: Cammi

Tack själv, alltid lika roliga att hänga med er även om Johan saknades i dag så tar du och kidsen också plats i Svergies skönaste familjer! :-)

2010-11-12 @ 23:39:34
Postat av: Anonym

ja det var kul :-) men klart herrn i huset saknas... fan jäkla ryssland ha ha...

skönaste familje i russia iaf :-)

2010-11-16 @ 19:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback