finn ett fel...

Finn ett fel på denna bild:



Ledtråd:
* man kan lätt kalla mitt barn för skitunge i denna stund :-)
* Man kan även aanvända sig av uttrycket: Det går då inte en sekund så har " de skitat ner igen"

Det är alltså inget fel på den där ljushåriga krulltotten i mitten till höger av bilden. Nejdå han är rätt go!
Dock så verkar han ha lite svårt förstå att man inte SKITER på mammas nyskurade golv ... ha ha...
Båda mina barn var nakenfisar för stunden ,skulle strax in i duschen innan pyjamas på. Jag stökar för fullt undan middagen när jag hör min tös skratta för fullt samtidigt som hon är mycket förfärad och hoppar och skriker.. Ja bara det var en rolig syn... Att sen se min "gamla gubbe" (han har en rätt gubbig gång) spatsera omkring helt obrydd i att han precis lagt världens kabel på golvet var en rätt rolig syn...
Attans att Johan missade detta.. Hade velat se han hoppa o studsa omkring så där som Tindra, han hade nog antagligen blivit än mer förfärad ha ha....


Idag har vi då inte gjort någonting... Jag har i ärlighetens namn inte ens varit utanför dörren...
Tänkte först gå ut till lekparken eller ner på de där leksaksmusset nära oss  men vi hoppade faktiskt över båda o hade en inne dag idag. Vi har bakat lussebulla (en mix paketet), Det blev som vanligt inte lika gott som det ska. Vi skyller på mixen ;-)

Imorrn får vi se om jag o kidsen åker ner till nya gallerian på förmiddagen  o även stockmann, eller om vi väntar på gubben. Vi får se... Beror lite på när de har träning.. kan bli tight om tid.. SKa ju på den där teatern imorrn kväll.. (om jag orkar) Borde hinna köpa mig nått nytt till det. Är nog rätt fint säkert.. Lite segt men samtidgt en kul upplevelse som man nog inte gjort annars..ja men vi får se... :-)

Ska bli skönt få hem gubben i natt iaf :-)


Just ja igår var vi ute en sväng. Då stötte vi på svensktalande barn på gården. Kul för mina barn :-)
De var från finland, men hon pratade mest svenska o talade svenska med barnen, mannen pratade finska så de hade en liten blandning.. Även deras stor pojke gick i den finska skolan ... attans att inte gumman kan finska..
Deras barn var i 6år och 2  år, två pojkar.

men men orkar inte bubbla mer svammel idag..
 see u

Kommentarer
Postat av: Egirl

Hahahahahahahaaa! Värsta bajskorven... tur den kom från en sån söt pöjk.

2010-11-26 @ 21:26:27
Postat av: Susanne

Hahaha så härlig bild! En sån man sparar och förstorar till studentplakatet ;)

2010-11-26 @ 22:13:42
Postat av: Cammi

Haha så söt :-) Ellen och Troy kan bilda klubb för hon brukar också bajsa på golvet, kissa gör hon på pottan men bajset är det värre med :-) Tur det var en korv, värre när bebisar luftar rumpan när de just börjat vända sig fråg rygg till mage och tvärtom ;-) usch så många sådana bajskalas vi har haft :-)

2010-11-27 @ 02:46:32
Postat av: Egirl

Hahahah, jag dör av skratt! Man kan prata om ditten och datten..och så kan man prata om BAJS och dess konsistens :-))

2010-11-27 @ 14:32:05
Postat av: Anonym

E: ha ha jeps, även söta killar skiter serru :-)



S: vore väl bra grymt mot min då 19årige son ha ha :-)



C: ha ha du är för söt.. det är därför jag varit så dålig på att låta det lufta rumpan, jag tycker helt enkelt inte o mdet där sakerna man kan få ta reda på då :-)



E: ha ha... japp såna blir vi :-)

2010-11-28 @ 10:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback